Ach ja, als iemand daarop wil stemmen moeten ze dat zelf maar weten.quote:
Volgende keer op een handdoek op je wasrek leggen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijne dikke trui. Wassen op lage toeren. Joy.
Zéker nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die kans is best groot ja, aan de andere kant, als het een drukmiddel is, is de kans wel groter dat ze nog leeft
[..]
PVV of BBB op 1?
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja, als iemand daarop wil stemmen moeten ze dat zelf maar weten.
O een handdoek is misschien wel een goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Volgende keer op een handdoek op je wasrek leggen?
Logisch, God bepaalt alles en alles is voorbestemd dus dat past prima bij 'geen mening'.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.
Zo jammer dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ditmaal is het geen kansloze zaadpot, dus ik sta er nu anders in
En plat op het rek leggen, anders wordt je trui twee keer zo lang.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O een handdoek is misschien wel een goed idee
Ik ben er zaterdagavond niet, dus goede deal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo jammer dit.
Ik meld me af voor volgende week op zondagavond. Ik ga een verjaardag vieren van familielid en ik weet niet of ik op thuis ben.
Gelukkig is Stig er als back-up.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdagavond niet, dus goede deal.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo jammer dit.
Ik meld me af voor volgende week op zondagavond. Ik ga een verjaardag vieren van familielid en ik weet niet of ik op thuis ben.
quote:
Ik ga hier heen om voetbalpraat in ESF SC te mijden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Overigens is het nog steeds voetbal
Maak je daar maar geen zorgen over
pompoensoepquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan pompoensoep maken of kijken wat thuisbezorgd heeft
oh okayquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeis het concert van Electric Callboy.
Grappigquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij één van die stemwijzers kwam je op de SGP uit als je overal geen mening invulde.
Hier is het veilig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hier heen om voetbalpraat in ESF SC te mijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |