tja.. dat gaat niet werken hoorquote:
Hopelijk smaakt hetquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 euro nog iets. Heb het voor take away dus zonder drinken
Toast met gerookte forel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat scheelt, ik bedoelde (uiteraard) meer dat als je nu het afmaakt, je klaar bent en je er niet meer naar om hoeft te kijken.
lunch is altijd goed, wat schaft de maaltijd vandaag?
NIMMERquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FBB, gewoon je gemak houden.
Geen twijfel mogelijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je jezelf heerlijk vind smaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
was hier niet nog een sequoia boom liefhebber?Leuk setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
slechts 269.99 en alleen nog vandaag en morgen tot 4 uur ofzo beschikbaarquote:
tjemig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
slechts 269.99 en alleen nog vandaag en morgen tot 4 uur ofzo beschikbaar
Alsof ik me laat zeggen wat ik moet doenquote:
ja ik ben fan van die exclusievere setjesquote:
Het mag wat kosten, zo´n hobby.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik ben fan van die exclusievere setjes
helaas wordt mijn bankrekening niet even snel gevuld
Hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hobby's kosten geld.. daar moet je je bij neerleggen om er van te kunnen genieten
Ja uiteraard, dat geeft ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hobby's kosten geld.. daar moet je je bij neerleggen om er van te kunnen genieten
Ja klopt zoals de rest van de KSC en maak daar maar eten vanquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja uiteraard, dat geeft ook niet.
Ik ken iemand die treintjes heeft als hobby. Sloeg steil achterover toen ie vertelde wat hij over heeft voor bijvoorbeeld een locomotiefje.
de tering.
quote:
Wat?quote:
Dat jouw hobby ook (vr) eten isquote:
niet?quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt zoals de rest van de KSC en maak daar maar eten van
Ik eet niet uit een trog ofzo 😂
Flesquote:
correct en tevens juistquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jouw hobby ook (vr) eten is
Wel met een platte hand voerenquote:
dat is gelijk spel.quote:
gratis wijn en brood en visquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maareh
Waarom moeten we met zn allen snel naar de kerk?
Ik wil niet naar de kerk
quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is een pubquiz bij de Lachende Vis.
Zullen we meedoen?
Oh, er is eten .. hmquote:
quote:
Ik hoopte een beetje op jouw creativiteitquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook al een naam voor ons team bedacht?
de Famfarequote:Op zondag 12 oktober 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook al een naam voor ons team bedacht?
doe niet zo eng....quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even uurtje mensen aangemoedigd bij de marathon. Misschien volgend jaar meedoen om mijn 40ste levensjaar te vieren.
correct.quote:
Goed bezig.quote:Ik ben 27e geworden in de cedh league dit jaar.
van de 112 waarvan er 15 een toernooi hebben gewonnen dus die vallen dan uit de telling.
Op zich niet slecht. volgend jaar wat meer toernooien mee doen.
En dan wel top 8 worden om een ticket naar de europese kampioenschappen te krijgen. of een toernooi winnen dan krijg je die ook.
Dus jij moet ook gewoon mee gaan doen lucky
Succes alvastquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even uurtje mensen aangemoedigd bij de marathon. Misschien volgend jaar meedoen om mijn 40ste levensjaar te vieren.
Klinkt als een supergezellig feestje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je mee? CE aanmoedigen ?quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een supergezellig feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |