Wat de beste man wil horen is, "Nee joh daar begin ik niet aan, alle mannen (en zeker speeltjes) zijn zoveel minder dan jij mijn beige prins, ik wil alleen jou"quote:
hij was eerst goudkleurig bruin maar nu is het idd meer beigequote:Op zondag 12 oktober 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat de beste man wil horen is, "Nee joh daar begin ik niet aan, alle mannen (en zeker speeltjes) zijn zoveel minder dan jij mijn beige prins, ik wil alleen jou"
Bakkes jij Haagse rolmopsquote:
nee ben ik wel met je eens maar ik als vrouw begrijp andere vrouwen beter dan dat ik mannen begrijpquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vrouwen ook hoor, alleen is dat zeggen wat minder gewenst
Ik heb wel eens gehoord dat zelfs vrouwen vrouwen niet begrijpen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik wel met je eens maar ik als vrouw begrijp andere vrouwen beter dan dat ik mannen begrijp
ik begrijp beiden meestal niet..quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik wel met je eens maar ik als vrouw begrijp andere vrouwen beter dan dat ik mannen begrijp
begrijp jij alle mannen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat zelfs vrouwen vrouwen niet begrijpen.
Gok dat de kans dat Poetin vanmiddag plots door een kozijn valt groter is dan datquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:15 schreef Haags het volgende:
Ik ga vandaag naar Nederland-Finland.
Beter schotelen ze mij een werelds potje met veel goals voor.
ik wacht met smart op het nieuwsbericht dan dattie door een kozijn gevallen isquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat de kans dat Poetin vanmiddag plots door een kozijn valt groter is dan dat
Jaquote:
Slechte conclusiequote:Op zondag 12 oktober 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zal het met vrouwen dan ook wel zijn :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |