gisteren hielp het om iets rechterop te liggen, genoeg kussens enzoquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat vast een groot succes worden
Ok franticquote:
Je gaat helemaal losquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al 2 sauspannen in mijn mandje; misschien nog een multi-cooker erbij.
Hopelijk kom je de nacht een beetje door.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren hielp het om iets rechterop te liggen, genoeg kussens enzo
dat is allemaal al gereserveerdquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan komt het schip met geld weer.
jawel, zo even paracetamolletje erin dat help ookquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk kom je de nacht een beetje door.
quote:
Minimaal 3 k ofzoquote:
Wat is een multi-cooker?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al 2 sauspannen in mijn mandje; misschien nog een multi-cooker erbij.
Wat is de zon?quote:
De Zon (meestal geschreven als zon, met een kleine letter, is de ster die het dichtst bij de aarde staat en het centrum van het zonnestelsel vormt. De zon is een middelgrote ster in een buitenste arm van het Melkwegstelsel. Vanaf de aarde gezien is de zon verreweg het helderste object aan de hemel; de zon bepaalt dan ook het gebruikelijke onderscheid tussen dag en nacht. De zon is verantwoordelijk voor het overgrote deel van de warmte in de aardatmosfeer en is de belangrijkste bron van energie voor het leven op aarde.quote:
Gelanceerd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Gelanceerd worden op de A15![]()
![]()
Zo HOPS de zon in
Nouquote:
Nee, bedankt.quote:
< Wolktquote:
quote:
quote:
Ergens tussen de 15 en 19 zopen wij als vrienden ons vol (indrinken) met o.a. John D. voordat we de stad in gingen.. flesjes op tafel, en de dansden arm in arm... maar dat gaan we natuurlijk nooit publiekelijk toegevenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
John Denver![]()
Staat op mijn autoplaylist.
Lekker meezingen als ik alleen in de auto zit.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check die achtergrondkoortje dan.
inhaken maarquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check die achtergrondkoortje dan.
Don't be a strangerquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Genoeg Fok voor vandaag ...
Tot over een maand
Maak er twee vanquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Genoeg Fok voor vandaag ...
Tot over een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |