Kun je tenminste dooreten en meer taart nemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gebruiken ze maar een hooivork ofzo.
Echt he..quote:
Wat je ook kan doen is de taart in een blender duwen en het met een rechter en een slang alvast in je maag drukkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tenminste dooreten en meer taart nemen
Nee want dan kun je niet meer kauwen en de structuur van de taart proevenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is de taart in een blender duwen en het met een rechter en een slang alvast in je maag drukken
Die hooivork is wel lekker comfy aan je gehemelte jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan kun je niet meer kauwen en de structuur van de taart proeven
* noteertquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is de taart in een blender duwen en het met een rechter en een slang alvast in je maag drukken
Ik ga hier octrooi op aanvragenquote:
Weet niet hoe jij normaal vorken in je mond stopt, maar meestal frot ik die niet in mijn gehemeltequote:Op zondag 12 oktober 2025 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hooivork is wel lekker comfy aan je gehemelte ja
Normaal gesproken gebruik ik geen hooivorken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe jij normaal vorken in je mond stopt, maar meestal frot ik die niet in mijn gehemelte
quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Een hooivorktand in je oog, een hooivorktand in je mond en een hooivorktand dwars door je tepel, maar gewoon dooreten dit dat.
Nee ik ook niet, ik heb gewoon bestekquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebruik ik geen hooivorken.
Heb je ook ongewoon bestek?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb gewoon bestek
Wat zat er in die popcorn van jou ?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:13 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord eigenlijk, tepel, lijkt teveel op lepel, of érpel.
Tabaso en kaasquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zat er in die popcorn van jou ?
WAT ZEGT U ?quote:
Denk het niet, gewoon van de Ikea?quote:
IK VERSTA U NIET!!!quote:
Ja geen idee, ik weet niet wat voor bestek jij hebt.quote:
Of gewoon net als in India je poephand niet gebruiken en schuiven met je niet-poephand maar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb gewoon bestek
Gewoon zonder handen eten dus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon net als in India je poephand niet gebruiken en schuiven met je niet-poephand maar.
HEH?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zonder handen eten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |