Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, geen medelijden met zulke mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
was dan eerder gaan plassen toen je waarschuwingen kreeg...
https://www.ad.nl/binnenl(...)lappen-uit~a134b466/
en ik hoop dat er goed hard gemept is dat ze goed blauw zijn..
Wel okee. Voor het eerst sinds dinsdag niet opgestaan/wakker geworden met een slecht aanvoelende rugquote:
Geef eens hier danquote:
ik ook niet. hoe blauwer hoe beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen medelijden met zulke mensen.
Met haar toestemming? Of stiekem?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een wasje aan zetten en dan naar Rapunzel kijken
Met dwang zelfsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met haar toestemming? Of stiekem?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. hoe blauwer hoe beter.
ja die foto stond bij het artikel iddquote:
Even een flinke uithaal en je hebt weer een stapeltje theedoeken voor niksquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die foto stond bij het artikel idd
Je ziet de angst in de ogen.quote:
que?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Allemaal boosrechtse mensen hier
Als je niet voor de paliwappies bent, ben je automatisch boosrechts. Zo rollen de paliwappies.quote:
Gelukkig andersom niet het geval.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet voor de paliwappies bent, ben je automatisch boosrechts. Zo rollen de paliwappies.
Als je niet boosrechts bent, ben je automatisch voor de paliwappies, maar je bent er idd niet meteen één. Zoiets?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig andersom niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |