Vroeger werden er ook geen bommen afgestoken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger deed men niet zo moeilijk en was het gewoon een volksfeestje..
het is maar net hoe je het bekijkt
Nee. Het grootste probleem is het ILLEGALE vuurwerk wat wordt afgestoken. Waar je je ledematen bij verliest als het misgaat. Maar het is makkelijker om te zeggen dat ook het LEGALE vuurwerk verboden is. Lekker alles verbieden. Dat moeten we ook niet willen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze samenleving steeds asocialer wordt met als grootste leus: zolang ik maar kan genieten.
Tuurlijk wel. Legaal vuurwerk is net zo goed gevaarlijk. Zeker als allerlei achterlijken ermee aan de slag gaan. En wie kan er weer voor opdraaien? De belastingbetaler.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Het grootste probleem is het ILLEGALE vuurwerk wat wordt afgestoken. Waar je je ledematen bij verliest als het misgaat. Maar het is makkelijker om te zeggen dat ook het LEGALE vuurwerk verboden is. Lekker alles verbieden. Dat moeten we ook niet willen.
Altijd dat excuus van: ja maar niet alle!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Het grootste probleem is het ILLEGALE vuurwerk wat wordt afgestoken. Waar je je ledematen bij verliest als het misgaat. Maar het is makkelijker om te zeggen dat ook het LEGALE vuurwerk verboden is. Lekker alles verbieden. Dat moeten we ook niet willen.
Appels en peren, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd dat excuus van: ja maar niet alle!
Top niet iedereen met een geweer schiet iemand dood, toch zijn die dingen verboden in Nederland. Hoe zou dat toch komen?
Niet iedereen in een auto krijgt een ongeluk en toch is een gordel dragen verplicht in de auto.
Zo gaan die dingen.
jawel, dat is van alle tijden, alleen is het veel zwaarder gewordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger werden er ook geen bommen afgestoken.
Jij zoekt gewoon excuses waarom het wel zou mogen. Prima.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Appels en peren, dat weet je zelf ook wel.
voor wat het waard is, die informatie.. ik neem dat graag met een bak zout..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
O.a. het Oogziekenhuis houdt bij wat zij elk jaar aan vuurwerk ongelukken binnen krijgen en waardoor. Het blijkt veel al te gebeuren bij bijstanders en ook gewoon met legaal vuurwerk.
Ze halen mensen van de straat tijdens zo'n nacht, en gooien wat vuurwerk in de ogen ja?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat het waard is, die informatie.. ik neem dat graag met een bak zout..
want dat is een beetje preeken voor de eigen parochie
er zit vast wel een kern van waarheid in, ik trek alleen de cijfers in twijfel
Alsof iemand die illegaal vuurwerk heeft afgestoken gaat zeggen dattie illegaal vuurwerk heeft afgestoken en daardoor gewond isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze halen mensen van de straat tijdens zo'n nacht, en gooien wat vuurwerk in de ogen ja?![]()
Of verzinnen ze gewoon getallen en facturen van behandelingen ja?
je gaat naar marokko?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn eten opwarmen.
Ben alvast begonnen aan mijn inburgering: ik had couscous gemaakt.
Sorry dat je deze grap niet snapt. Ik ga hem niet uitleggenquote:
Vrouwen hebben toch geen humor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry dat je deze grap niet snapt. Ik ga hem niet uitleggen
Legaal vuurwerk kan per definitie niet verboden zijn!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zouden artsen de cijfers overdrijven? Wat schieten ze daarmee op? Misschien zeggen ze het alleen zodat ze misschien geen dienst hoeven te draaien met oud & nieuw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat het waard is, die informatie.. ik neem dat graag met een bak zout..
want dat is een beetje preeken voor de eigen parochie
er zit vast wel een kern van waarheid in, ik trek alleen de cijfers in twijfel
De beste oud & nieuw-vieringen waren in Hoograven en Overvechtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Utrecht had afgelopen jaar al een vuurwerkverbod.
Was echt goed te merken hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |