Dit gaat de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wacht even... hij heeft het over jou... en denkt nu dat jij zijn partner bent?
nee want tegelijkertijd vindt of zegt hij dat ik juist uit zou moeten gaan en daar een man zou. moeten vinden om sex mee te hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wacht even... hij heeft het over jou... en denkt nu dat jij zijn partner bent?
misschien mist een fokker nog zn slurf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:46 schreef bitterbal het volgende:
echt fascinerend. En het is dus begonnen door die slurf van 20 cm die NIET VAN MIJ IS
benieuwd wat ze daar dan zouden zeggen :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je nagaan dat die gast nu op fok.th ook uitvoerig aan het lullen is met zijn vrienden over dat Europese meisje dat wel zin had in die dildo etc.
Oh dat vroegen ze laatst ook hier aan de deur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Hij begon heel sneaky ook met ja ik wil alleen weten wie hier het internet regelt.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
na briljante ideeen gistern gaan we vanaaf tosti vreten
kwam net deze tegen en wilde hem bewaren tot je er was... en here you arequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat vroegen ze laatst ook hier aan de deur.
Ik zei toen: nou mijn hond niet. Dus.
Kond de gast in kwestie niet waarderen.
Ik heb het nooit over mijn hond jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam net deze tegen en wilde hem bewaren tot je er was... en here you are
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam net deze tegen en wilde hem bewaren tot je er was... en here you are
[ afbeelding ]
But Hilary’s emails!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, een vriendje van Trump is weer heel rijk geworden op de cryptomarkt door die crash nav nieuwe tariffs.
Badr?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Oke we hebben het probleem ontrafeld over de dildo. Hij is geintimideerd. Hij noemt een 'boyfriend' en hij merkte op dat gebruik het want er zijn toch geen andere mannen in de wereld. Als in een vervanging voor de man
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:06 schreef gianni61 het volgende:
Mijn wasdroger wil niet meer wasdrogen
En coolblue zit morgen vol
hoe oud is die?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:06 schreef gianni61 het volgende:
droogrekje bij bol.com kopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:06 schreef gianni61 het volgende:
quote:Nu het afsteken van vuurwerk vanaf volgend jaar niet meer mag, willen veel mensen dit jaar nog één keer goed knallen. Dat blijkt uit een peiling van het RTL Nieuwspanel.
Zou ik moeten opzoeken. Heb hem gekocht toen ik nog niet zo lang in mn vorige huis woonde. Dus ik gok op 8-9 jaarquote:
Doet hij ook. Snap ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want hij vind wel dat ik gewoon kan daten
Ga je mee naar mijn hutje op de hei?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh god nou. Dat wordt 3 weken vakantie nemen na oud en nieuw om een hond te revalideren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |