omdat kennelijk ze van de API zijn getraptquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat FOK! geen titels meer van YT-video's geeft.
Ja, nu weet bijna niemand dat ik net een video heb gedeeld over linksplakkers omdat het plaatje zo onduidelijk is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gok dat dat door YT zelf komt die weer loopt te miepen over embeddenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij die titel moet ik eerder hieraan denken
Bekijk deze YouTube-video
Bestellen bij Ali, tja...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is mijn bestelling gedeeltelijk verzonden, Ali?
om je te pestenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is mijn bestelling gedeeltelijk verzonden, Ali?
wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedkoper dan het echte.
Ja.quote:
Kost niks en dan hedde ook niksquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedkoper dan het echte.
Zonder loop zien ze er hetzelfde uit als de echte.quote:
En als ze wel lopen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder loop zien ze er hetzelfde uit als de echte.
dan nemen ze de benenquote:
blindemannetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zie je ze niet meer.
En wat je niet ziet bestaat nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zie je ze niet meer.
ninja? is dat een speciale turbojoekser?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
ik heb mini kip rollades in de vriezer, in 1 diepvrieszakje (de oudste) 3 rollades, 1 losse en 1 per twee verpakt...
Nu twijfel ik... 1 of twee rollades in de ninja..
2. Meer is beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
ik heb mini kip rollades in de vriezer, in 1 diepvrieszakje (de oudste) 3 rollades, 1 losse en 1 per twee verpakt...
ja zoietsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ninja? is dat een speciale turbojoekser?
jawel he?quote:
op 1 been kenne gij nie lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
Gewoon allemaal, hoef je geen keuze te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
hahahahaha nee 3 is sowieso te veel...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal, hoef je geen keuze te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |