En YT idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet nu eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vooral een YT klikker ben...
Twee schermen... eentje fokken of surfen.. de ander random YT stuff, kan ook muziek zijn.
< Input verslaafd
Dat vind ik vaak zulke kutprogramma's op tv, dus kijk dat soort dingen niet meer.quote:
Ik kijk dat morgen...quote:
Veronica hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke heb je op?
Tegenwoordig veel radio2 hier.
Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?quote:
Het begint wat meer naar het nu te komen. Met een vertraging nog welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?
video niet beschibaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat was Veronicaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Curry en van Inkel... doet me dit aan denken, geen idee welke zender ze waren
Curry, mooie wakkere man!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! WTF... is die steen weggewaaid war je onder lag!
Floortje...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was Veronica
Met Floortje Dessing er ook nog bij
Ik kreeg hem ook niet te zien, wel als ik doorklikte, dus bekijken op youtube, net als daarstraks bij een liedje wat ik postte.quote:
Mooi hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 11-10-2025 21:21:10 ]Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien ik toch al op oorlogspad was vanavond, deel ik een filmpje met de meest gehate, onmogelijke, wereldverwoestende, egotrippende (ok, die is waar), negenzeventig jarige, kreupele, demente (ohnee. dat was die vorige) man die met zijn kleindochter een potje gaat golven.
Belachelijk!!
Hoezoo heeft hij vrije tijd! Hoezoo wil hij een eind aan dode soldaten en burgers! Grrrr Dat kan echt niet! IK WIL GELIJK !!!
Bekijk deze YouTube-video
Voor de onverschrokken:Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |