En YT idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet nu eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vooral een YT klikker ben...
Twee schermen... eentje fokken of surfen.. de ander random YT stuff, kan ook muziek zijn.
< Input verslaafd
Dat vind ik vaak zulke kutprogramma's op tv, dus kijk dat soort dingen niet meer.quote:
Ik kijk dat morgen...quote:
Veronica hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke heb je op?
Tegenwoordig veel radio2 hier.
Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?quote:
Het begint wat meer naar het nu te komen. Met een vertraging nog welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?
video niet beschibaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat was Veronicaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Curry en van Inkel... doet me dit aan denken, geen idee welke zender ze waren
Curry, mooie wakkere man!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! WTF... is die steen weggewaaid war je onder lag!
Floortje...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was Veronica
Met Floortje Dessing er ook nog bij
Ik kreeg hem ook niet te zien, wel als ik doorklikte, dus bekijken op youtube, net als daarstraks bij een liedje wat ik postte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 11-10-2025 21:21:10 ]Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien ik toch al op oorlogspad was vanavond, deel ik een filmpje met de meest gehate, onmogelijke, wereldverwoestende, egotrippende (ok, die is waar), negenzeventig jarige, kreupele, demente (ohnee. dat was die vorige) man die met zijn kleindochter een potje gaat golven.
Belachelijk!!
Hoezoo heeft hij vrije tijd! Hoezoo wil hij een eind aan dode soldaten en burgers! Grrrr Dat kan echt niet! IK WIL GELIJK !!!
Bekijk deze YouTube-video
Voor de onverschrokken:Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.
Ik heb geen zin in deze discussiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag
En als die grootste narcist nou meer voor het goede doet dan de deugers?
Hoe gaan we dan er mee om?
Het is echt maar naar welke kant van hem je kijken wil. Er is zoveel fout aan die man...........quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag
En als die grootste narcist nou meer voor het goede doet dan de deugers?
Hoe gaan we dan er mee om?
Dit en dat geldt voor heel veel oud presidenten en leiders en bazen enz enz enz.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is echt maar naar welke kant van hem je kijken wil. Er is zoveel fout aan die man...........
Nou ja, vind van de us presidenten deze toch wel echt heel erg engquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit en dat geldt voor heel veel oud presidenten en leiders en bazen enz enz enz.
Ik heb mij in het verleden wel eens verdiept daarin en die geweldige Kennedy was ook best eng hoor. Maar goed, boeit verder niet, allemaal plus en minpunten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, vind van de us presidenten deze toch wel echt heel erg eng
Meer fout dan goed..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is echt maar naar welke kant van hem je kijken wil. Er is zoveel fout aan die man...........
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in deze discussie![]()
Mijn mening is compleet anders dan die van jou
Verdiep je eens in Obama .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, vind van de us presidenten deze toch wel echt heel erg eng
Alsof Trump een democratie naleeft. Alles moet gaan zoals hij wil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag. Maar waarop gebaseerd?
Dialoog word niet gewaardeerdWat houd je dan over?
Democratie is dialoog en stemmingen.
Of zullen we iedereen afschieten die jouw Godmodel niet ondersteund?
Gedaan,quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdiep je eens in Obama .
Hij is dan ook gekozen met een ,meerderheid aan stemmen... wat wil je nu zeggen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alsof Trump een democratie naleeft. Alles moet gaan zoals hij wil.
De VS gaat richting dictatuur als het zo doorgaat.
Klimaat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals? En nou niet wegduiken.
24 moorden per weekend in een stad wil je ook niet oplossen, laat ons met rust !!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedaan,
die heeft NIET, de nationale garde, tegen de wet in, in steden ingezet om zo de democratie te ondermijnen. (En ja, alle signalen staan op dit moment dat hij streeft naar een soort dictatuur). Die heeft NIET een ministerie omgedoopt in het ministerie van OORLOG. Die heeft niet vele hulpprogrammas gestopt met betrekking tot gezondheidszorg, ontwikkelingshulp etc.
Etcetc.
Tsjaa.quote:
Maar alleen in 'democratische' stedenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
24 moorden per weekend in een stad wil je ook niet oplossen, laat ons met rust !!
Heb jij meegekregen dat het klimaat, welk we uit ijskernen kunnen uitlezen, de laatste 32.000 jaar doet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa.
Niet meegekregen wat meneer roeptoetert daarover?
Eindelijk zeg je wat zinnigs!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar alleen in 'democratische' steden
Ja oké.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb jij meegekregen dat het klimaat, welk we uit ijskernen kunnen uitlezen, de laatste 32.000 jaar doet?
Ik neem aan dat je de bronstijd Neanderthalers ook verantwoordelijk houd voor het uitsterven van de wollige mammoet? Omdat ze het lef hadden om speerpunten te smelten?
Ooh dus data telt niet? Hahaha als het niet uit komt gaan jullie weg of schietenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja oké.
Zoals ik al zei, geen zin hier in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |