Bevestig nog even wat ie schrijft ja...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ah, daar hebben we spuit elf ook. Ik vroeg me al af waar 'ie bleef.
Die 'gewoon' een kogel door z'n oor kreeg. Ach, waar hebben we het over, peanuts man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:50 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Dat zie ik ook.
Zelfde trucje wat Trump ook altijd doet.
Ik vind het wel prettig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bevestig nog even wat ie schrijft ja...
Daarom ben ik ook zo verbaasd dat Wilders nog leeft. Trump schijnt 1 van de best beveiligde personen op aarde te zijn en toch kan iemand zijn oor raken. Dan moet Wilders in dit kabouterland raken toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die 'gewoon' een kogel door z'n oor kreeg. Ach, waar hebben we het over, peanuts man.
Wat een aansteller die Trump ook!! Hij ging toch niet z'n hoofd in die kogel? tjongejonge wat een zeikerd en uitmelker die Trump. Zoooo doorzichtig die man.
Idd ja, zelfs na de 'aanslag' ging hij er nog even goed voor staan, want het plaatje moest wel goed zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die 'gewoon' een kogel door z'n oor kreeg. Ach, waar hebben we het over, peanuts man.
Wat een aansteller die Trump ook!! Hij ging toch niet z'n hoofd in die kogel? tjongejonge wat een zeikerd en uitmelker die Trump. Zoooo doorzichtig die man.
Op zich zal het weinig uitmaken. Het domme stemvee zal hierom op hem stemmen, maar ook als hij gewoon wat onhaalbare dingen roept in een debat wat goed inspeelt op de emotie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie iemand die al jarenlang bedreigd word. En nu in verkiezingstijd een van de bedreigingen lekker uitmelkt. Want nu hoeft hij niet naar debat en nu kan hij ziejewellen.
Dat doen er wel meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op zich zal het weinig uitmaken. Het domme stemvee zal hierom op hem stemmen, maar ook als hij gewoon wat onhaalbare dingen roept in een debat wat goed inspeelt op de emotie.
Linksom of rechtsom zal deze man worden geïdoliseerd.
Ik denk dat Trump ze echt heeft gebroken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neem de alhier 'progressieve' reacties even rustig in je op, neutrale lezer.
Dit is de zijde van het fatsoen, tolerantie, diversiteit, inclusie en respect.
Dat zegt alles over zijn vechtlust, maar ja... nee, natuurlijk was het voor het plaatjequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:55 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Idd ja, zelfs na de 'aanslag' ging hij er nog even goed voor staan, want het plaatje moest wel goed zijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ze echt heeft gebroken.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:55 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Idd ja, zelfs na de 'aanslag' ging hij er nog even goed voor staan, want het plaatje moest wel goed zijn.
Daar associeer ik me dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer.
Krijg je een Museumplein vol mee.
'Aangeven dat figuren als Wilders en Trump hier mogelijk garen bij spinnen' is uiteraard ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk is aangeven dat je denkt dat figuren als Wilders en Trump mogelijk garen spinnen bij zulke gebeurtenissen voor sommigen hetzelfde als het goedpraten ervan.
Voor het plaatje idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat zegt alles over zijn vechtlust, maar ja... nee, natuurlijk was het voor het plaatje
Ja, nee een gehaktbal kent natuurlijk geen vechtlust. Die laat zich in de pan hakken en nog braden ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:15 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Voor het plaatje idd.
Vechtlust
Bekijk het filmpje nog eens. Hij maakt gewoon gebruik van het moment. Vuist in de lucht, wetende dat het een mooie foto op zal leveren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, nee een gehaktbal kent natuurlijk geen vechtlust. Die laat zich in de pan hakken en nog braden ook
Het is gewoon Trump ten voeten uit. Je kunt dat narcistisch vinden of juist zien als vechtlust.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:20 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog eens. Hij maakt gewoon gebruik van het moment. Vuist in de lucht, wetende dat het een mooie foto op zal leveren.
Zou jij zo reageren, als er net een kogel door je oor is gegaan?
Een narcist valt nooit uit zijn rol. Zeker niet publiekelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het is gewoon Trump ten voeten uit. Je kunt dat narcistisch vinden of juist zien als vechtlust.
Met het karakter van Trump zou ik ook zo gereageerd hebben ja.
Die gasten zitten vast. Dus Geertje loopt nu echt geen gevaar meer. Tenzij hij bang is voor lastige vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan maar een debat overslaan. Geertje mag niet ten prooi vallen aan moslimextremisten of radicale shitlibs.
Zou wat te makkelijk zijn.
Ik had jou iets slimmer ingeschat. Heb je je wel eens verdiept hoe terroristische organisaties te werk gaan. Er is kans dat het alleen de opgepakte terreurcel betreft, maar de kans dat er meer terreurcellen zijn met dezelfde dodenlijst is even groot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die gasten zitten vast. Dus Geertje loopt nu echt geen gevaar meer. Tenzij hij bang is voor lastige vragen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |