Wanneer de therapiesessies in de kliniek voor vandaag er weer op zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:25 schreef Servieskast het volgende:
Wanneer komt Aberkullie weer zeiken.
doordat mijn Tefal GC3050 Contactgrill kapot is heb ik daar niks meer te zoekenquote:
Laat de emotie even zakken en probeer tot een compromis te komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
doordat mijn Tefal GC3050 Contactgrill heb ik daar niks meer te zoeken
van TS' beheersing van de Engelse taal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
M'n nekharen gaan ervan overeind staan
I have C level, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:06 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
van TS' beheersing van de Engelse taal?
Dan should you het verschil tussen live en life moeten knowenquote:
quote:
Oh die is wel slordig jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dan should you het verschil tussen live en life moeten knowen
Ik blijf liever 2 jaar droog staan ofzo dan losse contacten. Nooit begrepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik oprecht via Tinder wel eens contact heb gehad met een vrouw, die tijdens corona. "een slettenperiode" had. Zo noemde ze het zelf.
Toen ik vroeg of dat ook via Tinder was bleek dus ook dat het via Tinder kwam. Dus kennelijk werkt het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |