SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
M'n nekharen gaan ervan overeind staan
Van de hele conversatie, wat ben ik blij dat ik niet op insta zit.quote:
Ff werken aan je game bro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit was helemaal niet op insta, dit heb ik gewoon in DM op FOK! naar je gestuurd.
Op DM krijg ik ook rare berichtjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit was helemaal niet op insta, dit heb ik gewoon in DM op FOK! naar je gestuurd.
Servieskast klinkt wel erg uitdagendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Op DM krijg ik ook rare berichtjes.
Hmm. Misschien ben ik the issue.
Ik ben verrassend stimulerendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Servieskast klinkt wel erg uitdagend
Zo dan. Dat taalgebruikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien straal je dat ook wel uit naar bepaalde types.quote:
De wanhoop druipt ervan afquote:
Wat straal ik uit? Dat ik onder een dekbed wil netflixen met een onbekende?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien straal je dat ook wel uit naar bepaalde types.
[..]
De wanhoop druipt ervan af
Dat soort types hoeven helemaal niemand die iets uitstraalt, als het maar een graad of 36 is is het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat straal ik uit? Dat ik onder een dekbed wil netflixen met een onbekende?
Damn. Dacht echt dat ik er nog goed uit zagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat soort types hoeven helemaal niemand die iets uitstraalt, als het maar een graad of 36 is is het goed
Dat zag je ook wel, maar bent gewoon niet meer de jongste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:44 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Damn. Dacht echt dat ik er nog goed uit zagMaar het is omdat ik adem.
Weet ik toch niet?! Je wil niks posten, omdat je bang bent dat we allemaal eend zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat straal ik uit? Dat ik onder een dekbed wil netflixen met een onbekende?
Kwaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weet ik toch niet?! Je wil niks posten, omdat je bang bent dat we allemaal eend zijn.
Valt mee, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel, maar bent gewoon niet meer de jongste.
[ afbeelding ]
Wie is eend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weet ik toch niet?! Je wil niks posten, omdat je bang bent dat we allemaal eend zijn.
Het moet harder en snel achterelkaar zodat het lijkt alsof je aan het schaterlachen bent.quote:
Die al jouw foto's in mijn DM heeft gedroppedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Valt mee, hoor.
[..]
Wie is eend?
Yw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het moet harder en snel achterelkaar zodat het lijkt alsof je aan het schaterlachen bent.
[..]
Die al jouw foto's in mijn DM heeft gedropped
Wanneer de therapiesessies in de kliniek voor vandaag er weer op zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:25 schreef Servieskast het volgende:
Wanneer komt Aberkullie weer zeiken.
doordat mijn Tefal GC3050 Contactgrill kapot is heb ik daar niks meer te zoekenquote:
Laat de emotie even zakken en probeer tot een compromis te komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
doordat mijn Tefal GC3050 Contactgrill heb ik daar niks meer te zoeken
van TS' beheersing van de Engelse taal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
I have C level, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:06 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
van TS' beheersing van de Engelse taal?
Dan should you het verschil tussen live en life moeten knowenquote:
quote:
Oh die is wel slordig jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dan should you het verschil tussen live en life moeten knowen
Ik blijf liever 2 jaar droog staan ofzo dan losse contacten. Nooit begrepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik oprecht via Tinder wel eens contact heb gehad met een vrouw, die tijdens corona. "een slettenperiode" had. Zo noemde ze het zelf.
Toen ik vroeg of dat ook via Tinder was bleek dus ook dat het via Tinder kwam. Dus kennelijk werkt het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |