Heb sowieso maar aan 1 kant buren, we zijn het laatste huis in de straat. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook <3. En de rest zit niet aan ons vast, dus die doen maar.
heb ik er 2 van op voorraadquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste set:
[ afbeelding ]
Oh lekker! Hier 2-onder-1-kap, met een oprit tussen het huis naast ons, helemaal prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb sowieso maar aan 1 kant buren, we zijn het laatste huis in de straat. Dus dat scheelt
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens wie mijn buren zijn
Woon je in de bible belt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lekker! Hier 2-onder-1-kap, met een oprit tussen het huis naast ons, helemaal prima.
Sowieso rustige buren, vooral op zondag.
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
snap ik, we kunnen verder prima met elkaar door 1 deur als et moet, ik ben alleen niet zo van het contact zoeken en houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? Zo lang woon je er nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Kan nog wel. Of een kaartje in de bus ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Wandelie de pandelie in de pauze strakkies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer heerlie de weerlie vandaag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |