Die zal ik even onthouden, thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Until Dawn komt ook binnenkort, de film. Was wel leuk.
Hoeveel dagen duurt die fase?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!
Wat is het slagingspercentage?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!
Genieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Ze zijn hier met een dak bezig. Nu gooien ze alle dakpannen stuk voor stuk in zo'n metalen afvalcontainer. Echt een heerlijk geluid.
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijnquote:
Het schijnt dat vrouwen er niet zo van gediend zijn dat ze zo worden nageroepenquote:
Er moet er toch wel eentje happen? Waarom doen die kerels het anders?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijn
[..]
Het schijnt dat vrouwen er niet zo van gediend zijn dat ze zo worden nageroepen
Om te testen of er echt op wordt gehandhaafdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet er toch wel eentje happen? Waarom doen die kerels het anders?
jemug... 80 jaar??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijn
Vroeger stuurde ze die op via e-mail in een powerpoint.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus stuurt me soms filmpjes op Instagram die zo ontzettend nep zijnVan die deurbelcamera-filmpjes.
quote:
tweehonderd mailadressen voorbij scrollen terwijl het elke keer naar 1 persoon was gestuurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Van die doorgestuurde mails waar ergens helemaal onderaan een linkje stond naar youtube
Anders 7 jaar ongeluk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
tweehonderd mailadressen voorbij scrollen terwijl het elke keer naar 1 persoon was gestuurd.
Voor je het weet is het kerst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Week is wel weer voorbijgevlogen zeg.
ja was een lekker weekjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Week is wel weer voorbijgevlogen zeg.
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
Ben benieuw wie hier als eerst een kerstpakket krijgt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.
Benieuwd of we überhaupt de kerst halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |