Filmpje:quote:NOS Nieuws
gisteren, 07:21
Dolly Parton stelt fans gerust: 'Ik ben nog niet dood'
Dolly Parton garandeert haar fans dat ze niet ernstig ziek is. Er was ophef over haar gezondheid ontstaan omdat haar zus had gevraagd voor de zieke countryzangeres te bidden, maar in een videoboodschap met de titel "Ik ben nog niet dood" zet ze het misverstand recht.
"Ik ben nog niet klaar om te sterven. Ik denk dat God nog verdere plannen voor me heeft en ik ben nog niet klaar met mijn werk."
Parton (79) had eerder deze maand een serie shows in Las Vegas uitgesteld, van aankomende december naar volgend jaar september. Aanleiding was een medische ingreep, waar ze verder geen mededelingen over deed.
Kort daarna riep haar jongere zus Freida op te bidden voor de gezondheid van Dolly. Ze voegde eraan toe dat ze zelf "de hele nacht wakker was gebleven". Dat leidde tot paniek onder fans van de alom geliefde zangeres.
"Ik ben nog niet dood", zegt Parton nu op sociale media
8 oktober 2025
In haar video zegt Parton nu dat het om een storm in een glas water gaat. "Iedereen denkt dat ik zieker ben dan ik feitelijk ben. Zie ik er ziek uit? Ik ben hard aan het werk!" Parton grapte verder dat ze toe was aan haar apk en bezwoer dat het niet "zoals gebruikelijk" weer om een plastische ingreep ging.
Ook Freida legde in een nieuw bericht uit dat haar boodschap verkeerd was begrepen. "Ik wilde niemand laten schrikken of het zo ernstig laten klinken", schreef ze. "Ze was gewoon wat ziekig, en ik vroeg om gebeden omdat ik heilig geloof in de kracht daarvan."
Parton voegde eraan toe dat ze alle belangstelling op prijs stelde. "Als gelovig persoon stel ik jullie gebeden op prijs. Ik kan ze altijd en overal voor gebruiken."
De Jolene-zangeres gaf toe dat ze na de dood van haar man Carl Dean eerder dit jaar niet goed voor zichzelf had gezorgd en er daardoor gezondheidsproblemen waren ontstaan. "Niets ernstigs, maar ik moest wel wat dingen afzeggen om dicht bij huis te kunnen blijven."
Was een heftig dagje woensdagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:34 schreef Ole het volgende:
Gelukkig maar!
[..]
Filmpje:
https://x.com/DollyParton/status/1975970769407705160?s=09
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |