quote:
Geloof me, ik bescherm julliequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer geheimzinnigheid, je lijkt marc wel.
Hmpf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik bescherm jullie
had ik het wel goed?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hèquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn hersens willen het nog wel weten en er komt van alles voorbij in mijn hoofd.
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet of Holly er altijd bij is gebleven. Laatst een hele goede uitvoering op YT gezien met een andere zanger (Ryan Molloy, tevens acteur).
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hè
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.
ZEG HET ZEG HET ZEG HET
Sorry
Tsssss dan niet joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!
Een week geleden in Carréquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.
Ik heb het meteen even opgezocht, Relax is uit 1983 en Holly Johnson heeft de band in 1987 verlaten, en nog later is deze Ryan Molloy erbij gekomen.
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
The Romantics met Talking in youre sleep.
Dacht ff dat hij een kogelvrij vest aan hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ik heb pas helemaal in een deuk gelegen met die oude jaren 80 clips.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
A-ha heeft geen hoge kapsels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatje
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |