Klopt, schrijf ook met een dame uit Walesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:36 schreef Chouko het volgende:
Je kunt ook in Europa zoeken, dan komt de post ook nog redelijk snel aan en is toch wat aparter dan binnen Nederland.
Dat kan idd, je kunt ook met mensen afspreken in een cafe en face to face praten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt toch gewoon berichtjes over en weer tikken via whatsapp ofzo.
En je denkt dat dat neucken wordt, ja?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:52 schreef Dachtjewat het volgende:
Klopt, schrijf ook met een dame uit Wales
Wat leuk dat je de moeite neemt om echt nog te schrijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:52 schreef Dachtjewat het volgende:
[..]
Klopt, schrijf ook met een dame uit Wales
Neucken, is dat net zoiets als kipstuckjes?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:54 schreef Socios het volgende:
[..]
En je denkt dat dat neucken wordt, ja?
Nee een stad uit Maximalandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:00 schreef Dachtjewat het volgende:
[..]
Neucken, is dat net zoiets als kipstuckjes?
is idd leuk om te doen, ik probeer ook er echt beter in te worden, mijn gevoelens uit te drukken en een onderhoudende brief te leren schrijven. Het helpt als je er de tijd voor neemt en het met pen en papier doet. Jij wel eens geschreven met iemand? of Kaartjes van een vakantieadres o.i.d.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat leuk dat je de moeite neemt om echt nog te schrijven.
Met mijn vader geruime tijd. Ze zijn waardevol omdat je ze later terug kunt lezen (hij heeft ze bewaard).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:02 schreef Dachtjewat het volgende:
[..]
is idd leuk om te doen, ik probeer ook er echt beter in te worden, mijn gevoelens uit te drukken en een onderhoudende brief te leren schrijven. Het helpt als je er de tijd voor neemt en het met pen en papier doet. Jij wel eens geschreven met iemand? of Kaartjes van een vakantieadres o.i.d.
Face to face is niet altijd mogelijk. Maar is wel communiceren op een heel ander niveau.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:53 schreef Dachtjewat het volgende:
[..]
Dat kan idd, je kunt ook met mensen afspreken in een cafe en face to face praten.
ja face to face is zeker anders. Waarom ik het vooral zei is omdat ik je reactie nogal nutteloos vond, alsof je in een topic waarin iemand vraagt of er mensen zijn die van voetbal houden gaat zeggen 'je kan ook tenissen' maargoed dat was misschien een foutieve interpretatie van mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Face to face is niet altijd mogelijk. Maar is wel communiceren op een heel ander niveau.
Brieven schrijven duurt lang, gaat langzaam, geen directe terugkoppeling mogelijk.
Maar in tegenstelling tot face to face afspreken, zie ik geen voordelen van brieven schrijven tov whatsapp of desnoods e-mail?? Dus waarom zou je het überhaupt doen.
ohhh dat is mooi zeg!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met mijn vader geruime tijd. Ze zijn waardevol omdat je ze later terug kunt lezen (hij heeft ze bewaard).
oh leuk! wel een beetje anoniem volgens mij?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:17 schreef Ama het volgende:
https://www.postcrossing.com/ Ik heb dit een tijdje gedaan en dat vond ik wel heel leuk.
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:42 schreef Dachtjewat het volgende:
[..]
oh leuk! wel een beetje anoniem volgens mij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |