Zo van slag door de invasie dat ik woorden omdraaiquote:
Ik kan niet boos zijn op haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, gewoon laten zien wie de baas is
Dan heb je daarna een @Nattekatquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een water kat? zo nee: plantenspuit
Geeft ze weinig om en dat vind ik nu ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een water kat? zo nee: plantenspuit
Het boompje staat er anders gewoon nog, net als ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelberen zijn haske aardig
@:bitterbal en ik vertrouwen alleen niet zo op wat jij knuffelbaar acht
Bomenknuffelen ging je ook niet zo goed af
hierdoor geeft ze dus ook geen fuck meer want jij doet er toch niets tegenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft ze weinig om en dat vind ik nu ook niet zo nodig.
Gaat die dan ook de hele dag lopen klagen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een @:nattekat
Uhuhquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het boompje staat er anders gewoon nog, net als ik
Ze gedraagt zich precies zoals je verwacht van een kat die 1.5 is. Ja is soms wat vervelend maar gaat ook wel over als ze wat ouder is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hierdoor geeft ze dus ook geen fuck meer want jij doet er toch niets tegen
Mijn oude Japanse groene sencha is eindelijk op, vanmiddag laatste kopje gehadquote:
Ja had beter een beer kunnen knuffelenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Dat laatste niet dankzij jou
waarom niet gewoon ouderwets earl grey ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oude Japanse groene sencha is eindelijk op, vanmiddag laatste kopje gehad
Dus mag nieuwe T open maken
Omdat ik Lady Grey lekkerdee vind, en die vind ik s avonds minderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ouderwets earl grey ?
Ja maar ik denk dus niet dat jij weet hoe je een knuffelbeer herkentquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had beter een beer kunnen knuffelen
als ze maar geen oranje spraytan hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik weet niet of je ik Amerikaanse medeberen zomaar vertrouw
quote:
*Riltquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze maar geen oranje spraytan hebben
Hoe gaat het?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dus niet dat jij weet hoe je een knuffelbeer herkent
ben je nu nog niet weg?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
precies, T is voor slappelingen
Hij zei 'nooit nooit weer', dus een dubbele ontkenning en hij blijft voor eeuwigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |