je bent zelf overgewaardeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kroketten worden hier overgewaardeerd
Goorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk kijk dan wat een rare mensen hier
Mayo
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaa omg , dat de mayo er zo van afdruipt@:ltvdk
Schande, deze uitspraak op Krokettendagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Niet zo goor als goorgonzolaquote:
Vietnamees is ook erg lekker.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Thais eten lekkerder. Die zullen er ook vast wel zijn
Pardon?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat weet ik niet, volgens mij nog nooit opquote:
vietnamese kroketten?quote:
of kroketten met loempiavullingquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
loempia's met krokettenvulling
gaan we hem vierendelen of kielhalen?quote:
Ik heb in de VS weer eens de fout gemaakt door bij de Vietnamees saté te bestellen. Waar in dat land alles met saus kan worden overgoten is pindasaus schijnbaar een vrij kostbaar goed aan het treurig kleine beetje dat je erbij krijgtquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
loempia's met krokettenvulling
quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan we hem vierendelen of kielhalen?
ik kies dan voor vierendelenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan we hem vierendelen of kielhalen?
ja in China Vietnam etc. daar is overgieten met saus not done.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de VS weer eens de fout gemaakt door bij de Vietnamees saté te bestellen. Waar in dat land alles met saus kan worden overgoten is pindasaus schijnbaar een vrij kostbaar goed aan het treurig kleine beetje dat je erbij krijgt
jij denkt dat jij keuze hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kies dan voor vierendelen
heb je ook caviakruiden gebruikt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |