wij komen in vrede.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, weer 1 die iets overwaardeert,
Ik zeg ook altijd dat beren hartstikke aardig zijn, maar Truus en Miep schieten telkens gelijk in paniek als ze denken dat ik bij een beer in de buurt komquote:
Hmmmquote:
je ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik weet niet of je ik Amerikaanse medeberen zomaar vertrouw
Knuffelberen zijn haske aardigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat beren hartstikke aardig zijn, maar Truus en Miep schieten telkens gelijk in paniek als ze denken dat ik bij een beer in de buurt kom
Zo van slag door de invasie dat ik woorden omdraaiquote:
Ik kan niet boos zijn op haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, gewoon laten zien wie de baas is
Dan heb je daarna een @Nattekatquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een water kat? zo nee: plantenspuit
Geeft ze weinig om en dat vind ik nu ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een water kat? zo nee: plantenspuit
Het boompje staat er anders gewoon nog, net als ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelberen zijn haske aardig
@:bitterbal en ik vertrouwen alleen niet zo op wat jij knuffelbaar acht
Bomenknuffelen ging je ook niet zo goed af
hierdoor geeft ze dus ook geen fuck meer want jij doet er toch niets tegenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft ze weinig om en dat vind ik nu ook niet zo nodig.
Gaat die dan ook de hele dag lopen klagen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een @:nattekat
Uhuhquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het boompje staat er anders gewoon nog, net als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |