abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:55:07 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218995230
Hier ook rustdag. Ben niet zo fit want ik was vrijdag al mijn medicatie vergeten. Heb nu overal spierpijn, een drukkend gevoel op mijn hoofd en ben niet helemaal scherp.

Ik heb een uurtje moestuin te doen, een weekmenu te maken en het zou leuk zijn als ik een stuk of 10 dingen op Marktplaats zet.
Spoilers!
pi_218995237
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zeker.

Die heb ik 3 jaar geleden op maat laten maken. Heb ze zelfs in mijn vrije tijd in als ik op een feestje sta.

LS heeft een filmpje van gisteren. Het stond zo hard dat het echt bloedende oren had gegeven hoor. Weet echt niet hoe anderen dat doen zonder oordoppen.

Old school rustdag hoort tot de mogelijkheden. In ieder geval weer even lekker O+ rommelen O+ en misschien, heel misschien, vanmiddag even de stad in want bokbierfestival. Maar moet er nu nog niet aan denken.

Moet komende week ook veel werken en wel heftige klussen.
👍🏼 Goed zo.
Lekker door rommelen dan.
pi_218995284
Goedemorgen

Hier het allerlaatste bezorgdagje van deze tour -O-
En daarna nog even door naar de Efteling.
pi_218995288
Ik ga zo een muurtje slopen :+ wilde eigenlijk niets vandaag want gisteren de halve dag een werkding. Wie weet komt dat vanmiddag nog.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 12 oktober 2025 @ 09:59:07 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218995560
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:51 schreef Lonaa het volgende:
Weet echt niet hoe anderen dat doen zonder oordoppen.
Drugs
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 oktober 2025 @ 10:09:36 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_218995608
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Drugs
Strak, strak, in mijn trainingspak, pak
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218995690
Mogge!

Wat een herrie moet dat geweest zijn, bloed uit de oren

Ik hoop vandaag de papieren van 2 jaar administratie laten liggen op te ruimen. Gelukkig is tegenwoordig het meeste digitaal maar helaas niet alles. Dus opruimen en veel scannen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218995724
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Drugs
Fair.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218995742
Mijn huisgenoten hebben S haar dochter / A haar zus twee weken op bezoek.

Prima, maar daarna komt zoon / broer ook een paar weken langs en het plan is dat ex / vader ook nog komt, met kerst.

Die laatste heeft bij zijn vorige bezoek medicatie van de hond (met lokmiddel) laten slingeren waar mijn kat toen uitgebreid van gelunched heeft. Zou dat de avond er na weer doen. Zijn hond is onze hond, onze buurhond, en een van de katten aangevallen. Hij is gaan klussen maar op zo'n manier dat mijn -net schoongemaakte- keuken van top tot teen onder het gruis zat. Daarnaast is het een nogal bemoeierige boomer-kerel die elke keer als je langs loopt -al is het met een hete pan in je handen of omdat je deeg naar de koeling aan het brengen bent- een geforceerd praatje gaat maken terwijl hij eigenlijk (in het algemeen) niet zoveel te vertellen heeft.

Oh ja, en drie jaar terug is zijn nieuwe vrouw overleden en daarvoor had'ie meerdere keren altaartjes met kaarsjes in de logeerkamer gemaakt, ook terwijl hij weg was, terwijl hem door *iedereen* gevraagd was dat niet te doen.

Toen ik hier gisteren over liep te ranten bood B O+ (sinds twee weken onze buurvrouw) aan dat we wel bij haar konden slapen.

Graag *) maar ik heb toch liever dat'ie gewoon een hotel neemt. Of in Nederland blijft.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_218995759
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Prima, maar daarna komt zoon / broer ook een paar weken langs en het plan is dat ex / vader ook nog komt, met kerst.

Die laatste heeft bij zijn vorige bezoek medicatie van de hond (met lokmiddel) laten slingeren waar mijn kat toen uitgebreid van gelunched heeft. Zou dat de avond er na weer doen. Zijn hond is onze hond, onze buurhond, en een van de katten aangevallen. Hij is gaan klussen maar op zo'n manier dat mijn -net schoongemaakte- keuken van top tot teen onder het gruis zat. Daarnaast is het een nogal bemoeierige boomer-kerel die elke keer als je langs loopt -al is het met een hete pan in je handen of omdat je deeg naar de koeling aan het brengen bent- een geforceerd praatje gaat maken terwijl hij eigenlijk (in het algemeen) niet zoveel te vertellen heeft.

Oh ja, en drie jaar terug is zijn nieuwe vrouw overleden en daarvoor had'ie meerdere keren altaartjes met kaarsjes in de logeerkamer gemaakt, ook terwijl hij weg was, terwijl hem door *iedereen* gevraagd was dat niet te doen.

Toen ik hier gisteren over liep te ranten bood B O+ (sinds twee weken onze buurvrouw) aan dat we wel bij haar konden slapen.

Graag *) maar ik heb toch liever dat'ie gewoon een hotel neemt. Of in Nederland blijft.
Oh joy :o
pi_218995777
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh joy :o
En S die liep te verzuchten dat ze er tegenop kijkt om zo lang bezoek over de vloer te hebben. Tsss het is jouw bezoek, moet je je voorstellen hoe het is om die lui over de vloer te hebben terwijl je ze liever helemaal niet op bezoek hebt.
pi_218995784
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook rustdag. Ben niet zo fit want ik was vrijdag al mijn medicatie vergeten. Heb nu overal spierpijn, een drukkend gevoel op mijn hoofd en ben niet helemaal scherp.

Ik heb een uurtje moestuin te doen, een weekmenu te maken en het zou leuk zijn als ik een stuk of 10 dingen op Marktplaats zet.
Get van de meds :*

Over MP; ik ben in 'onderhandeling' over nieuwe Nikes. Dit account is net 2,3 dagen lid van MP en biedt allemaal nieuwe spullies aan. We zijn het over de prijs inclusief verzenden eens, maar haar account is niet gekoppeld aan haar pinpas :? Er staat wel kopersgarantie... nu biedt ze/hij aan dat haar zoon de schoenen met zijn MP account kan verkopen die is wel 'gekoppeld' .
Ik krijg hier een onderbuik van. Heb dat ook gezegd in de chat dat ik het gevoel opgelicht te worden, ze begrijpt het en biedt dus die deal met zoon aan.....
pi_218995804
quote:

Het is jullie huis, direct en eerlijk aan je huisgenoten laten weten dat hier en hier en hier om je hem niet meer in je huis wil hebben.
  zondag 12 oktober 2025 @ 10:53:10 #264
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218995815
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Get van de meds :*

Over MP; ik ben in 'onderhandeling' over nieuwe Nikes. Dit account is net 2,3 dagen lid van MP en biedt allemaal nieuwe spullies aan. We zijn het over de prijs inclusief verzenden eens, maar haar account is niet gekoppeld aan haar pinpas :? Er staat wel kopersgarantie... nu biedt ze/hij aan dat haar zoon de schoenen met zijn MP account kan verkopen die is wel 'gekoppeld' .
Ik krijg hier een onderbuik van. Heb dat ook gezegd in de chat dat ik het gevoel opgelicht te worden, ze begrijpt het en biedt dus die deal met zoon aan.....
Zou het niet doen. Klinkt shady. Slecht gevoel is niet doen.
pi_218995851
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
En S die liep te verzuchten dat ze er tegenop kijkt om zo lang bezoek over de vloer te hebben. Tsss het is jouw bezoek, moet je je voorstellen hoe het is om die lui over de vloer te hebben terwijl je ze liever helemaal niet op bezoek hebt.
Maar kan ze dat dan, in overleg, niet wat beter spreiden? Nu iemand, begin januari een ander en maanden daarna weer iemand?
pi_218995940
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zou het niet doen. Klinkt shady. Slecht gevoel is niet doen.
Ik doe het idd niet. ( :'( nikes voor 20 eu ;) ) En heb het account ook gerapporteerd.
  Moderator zondag 12 oktober 2025 @ 11:23:28 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218995962
quote:

Je eigen huis verlaten om bezoek van een ander? Beetje omgekeerde wereld naar mij mening. Zeg gewoon dat je die knakker niet op je terrein wil.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:30:52 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218996003
Zo moeders is weer naar d;r huisje; ze heeft ff geholpen met de dingen die ik vanwege mn knie liet staan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218996065
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je eigen huis verlaten om bezoek van een ander? Beetje omgekeerde wereld naar mij mening. Zeg gewoon dat je die knakker niet op je terrein wil.
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Het is jullie huis, direct en eerlijk aan je huisgenoten laten weten dat hier en hier en hier om je hem niet meer in je huis wil hebben.

Zij wonen er ook, ik kan moeilijk gaan bepalen wie ze op bezoek hebben. Maar anderhalve meter sneeuw zoals drie jaar geleden zou fijn zijn, want dan gaan ze nooit hier komen *)
pi_218996093
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
[..]
Zij wonen er ook, ik kan moeilijk gaan bepalen wie ze op bezoek hebben. Maar anderhalve meter sneeuw zoals drie jaar geleden zou fijn zijn, want dan gaan ze nooit hier komen *)
Maar dan wel voordat ze er zijn, niet wanneer want dan kunnen ze niet weg :P
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:54:52 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218996130
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
[..]
Ze wonen er ook, maar het is jullie huis toch? Dus kun je eventueel best wat randvoorwaarden verbinden aan bezoek. Zoals bijvoorbeeld aan de duur vh verblijf. Het aantal logees dat tegelijkertijd op bezoek is. En of iemand in jullie huis logeert of zelf een verblijfsaccomodatie moet zoeken.

Of mis ik hier misschien info/zie ik iets over het hoofd?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218996223
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar dan wel voordat ze er zijn, niet wanneer want dan kunnen ze niet weg :P
Ja dat zij B gisteren ook :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 oktober 2025 @ 16:05:42 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218997800
Meerdere sporten op stream aan staan. Knotgek einde bij Old Georgians - Bloemendaal _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218997827
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 16:05 schreef borisz het volgende:
Meerdere sporten op stream aan staan. Knotgek einde bij Old Georgians - Bloemendaal _O-
;(
Heb alleen laatste kwart en shootouts gezien, maar moet helaas zeggen dat ze bij de shootouts wel bijzonder aan het prutsen waren. Zonde!
pi_218998706
Mission accomplished. Alle administratieve zooi is opgeruimd *O*
Er ligt alleen nog waar ik de komende weken/maanden nog echt wat mee moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')