Dat is ook niet echt aardigquote:
quote:
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu een Amerikaanse koffieautomaat?
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Nog geen stap verder dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Drinkt wel makkelijker denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
wel opletten he...quote:
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
Oh ik dacht dat ze achter de oven hingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel opletten he...
ze was eten bij haar vader.. dan kon je niet LEGOen
nee das morgen met de stofzuigerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze achter de oven hing
Leuk hč.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaat
Ik wilde het op het werk gebruiken om iets relatief simpels voor me te doen. Uiteindelijk had ik 2 pagina's met instructies geschreven en toen deed ie ongeveer wat ik wilde. Hij moest bij A steeds X doen, bij B steeds Y, en dat ging 2x goed en daarna ging ie z'n eigen gang.. wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Dan zak je toch ook door de grond hčquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Ik vermaak me er wel mee. Vooral voor geinige plaatjes. Maar ook als ik bijvoorbeeld een boekje voor een reisje aan het maken ben, ja dan ga ik niet zelf een stuk over de geschiedenis van Praag schrijven als er in 2 seconden iets heel behoorlijks uit CoPilot rolt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk hč.
En bedenk even mensen die er blind op vertrouwen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zak je toch ook door de grond hčMisschien zelfs wel letterlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Handleidingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.quote:
speld er in steken!quote:
Het einde is nabij, ik voel het.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:
prut er uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen![]()
Het doet al pijn genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |