Ik ben niet helemaal helder vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je nou te wauwelen manEerst zeggen "dat mensen dat kijken". En dan zeggen dat je het ook interessant vindt en leuk vond om te zien
Je waait gewoon lekker met alle winden mee?
Ja hoor, dagdagelijkse herhaling is hier prima geaccepteerd in Foqueville en wordt zelfs aangemoedigdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
mag ik even herhalen dat ik amper TV kijk?
Waarom die knipoogquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
mag ik even herhalen dat ik amper TV kijk?
@Budapestenaar welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
“Is Kees van der spek politie of zo”
- nee, Journalist
“Oh heeft hij bij het journaal gewerkt”
ik ben van de Duyvisquote:
vuiltje in mn oogquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
“Is Kees van der spek politie of zo”
- nee, Journalist
“Oh heeft hij bij het journaal gewerkt”
En anders herhalen we zelf wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, dagdagelijkse herhaling is hier prima geaccepteerd in Foqueville en wordt zelfs aangemoedigd
Oja, ik zie hem!quote:
Dat dan weer welquote:
Hans Teeuwen - Dat Dan Weer Wel.quote:
Kwam net nog een opname van hem tegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, was journalist en heeft bij het Foqueville journaal gewerkt
Ik zal goed opletten.quote:
Wie heeft ballie allemaal ontvoerd?quote:
Niemand. Ik kijk nu Kees van der Spek.quote:
Nooitquote:
die loopt levensgevaar daar met @bitterbal in de regioquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand. Ik kijk nu Kees van der Spek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |