Ze is wel verzekerd maar ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
en hoop voor hedwig dat ze niet dat soort issues gaat ontwikkelen..
die dierenarts rekening overleeft @:ama niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
Nou, als hij dat lekker vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
met of zonder glijmiddel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
met lijkt me wel prettigerquote:
een beetje spuug doet wonderenquote:
quote:
zomaar tussen het slapen door?quote:
Joahquote:
en nu weer terug onder de wol?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Joah
Werd wakker en had trek in een banaan
Had ook nauwelijks iets gehad gister natuurlijk
Ja, meteen weer naar boven en lekker comfi in mijn schone bedje onder de warme dekensquote:
goedemorgen balliequote:
morgen nacht nog en dan stop ik er mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hellooooo. Hoeveel van deze nachten heb je nog?
je vind het niet super erg toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen nacht nog en dan stop ik er mee.
Maar er moet nog best veel gebeuren, dus misschien dat ze nog gaan vragen voor meer volgende week
ik had verwacht dat ik het veel moeilijker zou vinden ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vind het niet super erg toch?
Yes gisteren. We zijn er ook wezen kijken en ze doet mee dus dat is erg positief. Ik heb een bod gedaan . die is geaccepteerd dus contract wordt nu opgesteld en vandaag heb ik als het goed is een afspraak met een advocaat die gaat checken of alles legit is. Zoals de bouwvergunningen etcquote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:39 schreef gianni61 het volgende:
heb je nog gesproken met je mogelijk businesspartner?
sow, dat gaat voortvarend daarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes gisteren. We zijn er ook wezen kijken en ze doet mee dus dat is erg positief. Ik heb een bod gedaan . die is geaccepteerd dus contract wordt nu opgesteld en vandaag heb ik als het goed is een afspraak met een advocaat die gaat checken of alles legit is. Zoals de bouwvergunningen etc
Het is naar verwachting in december klaar. Heb hier filmpjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, dat gaat voortvarend daar
maar moet het dan nog naar een architect of liggen de tekeningen klaar en kunnen ze direct gaan bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |