hoe komt dat?quote:
zodra het A3 of A2 wordt is het groterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of het feit dat de A4 nu een pleurisbende is nog gevolgen gaat hebben voor mijn trip over een uur.
Mensen die niet kunnen rijden en een ongeval veroorzaken
Ah, ja, de A3. Die mooie snelweg dwars door het groene hartquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra het A3 of A2 wordt is het groter
Houd je het nog 23 dagen vol?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, ja, de A3. Die mooie snelweg dwars door het groene hart
Slechte grap verder.
Straks nog even wintertijd eroverheen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen NK nog naar zijn oude werk ging, hoorde ik hem niet zo klagen over werk of reistijd.
Ik zit klaar met de popcorn om hiervan te genietenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog even wintertijd eroverheen.
Donker heen, donker terug.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
winterpenen en uienquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kan hij daarna op zijn werk klagen in plaats van hier?quote:
Is 2 maanden.quote:
1 novemberquote:
Ik wilde zeggen, dat ziet er helemaal niet gehaakt uit. Maar toen bedacht ik me, "oh nee, het is lego".quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Oke de basis is af. 👌🏼
[ link | afbeelding ]
aparte kettingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Oke de basis is af. 👌🏼
[ link | afbeelding ]
Ik ben allang blij dat ik hier geduld voor heb maar voor haken ofzo heb ik echt geen geduld.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, dat ziet er helemaal niet gehaakt uit. Maar toen bedacht ik me, "oh nee, het is lego".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |