Ik ben de afgelopen 3 jaar verded nauwelijks ziek geweest omdat ik toch nergens komquote:
Het boeren wel jaquote:
Dacht dat ze alleen een motorrijbewijs had gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
heeft @:bitterbal een auto gekocht?
[ afbeelding ]
ja ik ook... maar misschien heeft ze het billboard ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen een motorrijbewijs had gekocht
Ze zien er bejaard uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er met Danny en/of Jeroen ??
jij ookquote:
Tja een artiestenleven is een zwaar bestaan....quote:
Geef het dan ook geen aandachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Domme linkse huppelkut,
https://www.telegraaf.nl/(...)-toont/95875660.html
Snabbelen lijkt me heel uitputtend inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja een artiestenleven is een zwaar bestaan....
regenboogkapsel incommingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
kitten gaat alleen naar de kapper![]()
![]()
ze wordt groot.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
heeft @:bitterbal een auto gekocht?
[ afbeelding ]
De eerste keer alleen naar de kapper weet ik nogquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
kitten gaat alleen naar de kapper![]()
![]()
ze wordt groot.
Hoe komen de dode punten dan uit je haar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga al jaren niet naar de kapper
Same. heb kappersfobiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga al jaren niet naar de kapper
Zelf knippenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe komen de dode punten dan uit je haar?
zoveel geld heeft ze niet meequote:
Snap ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer alleen naar de kapper weet ik nogVond het spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |