vast welquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een goededag
De promotie is ingeregeld
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben misselijk
En dan niet de medicijnbijwerkingmisselijk maar de nog ff en ik moet overgeven misselijk
Niet hier gaan fietsen danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde even een stuk gaan fietsen, maar ik heb geen zin helemaal nat te miezeren.
neem een gekookt eiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben misselijk
En dan niet de medicijnbijwerkingmisselijk maar de nog ff en ik moet overgeven misselijk
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzoquote:
Dat werkt tegen de bijwerkingenmisselijkheid, maar dat is dit nietquote:
Per jaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar liefst 20 euro bruto meer mensen
Ja, meestal is dat vrij snel over gelukkig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzo
En nu ik
Bij hen was het allemaal snel weer over dus hopelijk bij mij ook
vast niet per uurquote:
Per maand, voor dit jaar. Volgend jaar wordt het beterquote:
Ondertussen ben ik continu aan het boerenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, meestal is dat vrij snel over gelukkig.
Ben je helemaal opgeblazen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik continu aan het boerendat helpt een beetje
Ja mijn buik is helemaal dikquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzo
En nu ik
Bij hen was het allemaal snel weer over dus hopelijk bij mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |