Ik heb alleen maar kaas bij de appie gehaald. Geen boter en eieren (laatste koop ik sws weinig)quote:
best druk in je eentjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dat ik nog in het andere topic zat.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
-Moet grinniken- dankje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ook het beste paard katje van stal struikelt wel eensquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Duidelijker dan dit wordt het niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals het nu is ingesteld wordt deze aankomende nacht ingesteld als je er met je tengels afblijft.
Tenzij je aangeeft dat je het NU als in op dit moment wilt installeren.
Of dat je een andere tijd aangeeft.
dank uquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijker dan dit wordt het niet.
of na een uitgebreide lunchquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een lekker pecanbroodje weer. Burp. Weet niet of het de bedoeling is dat ik steeds een pecanbroodje koop bij het boodschappen doen. Misschien kan ik dan beter 's avonds of eind van de middag naar de winkel.
Zo'n 375 tot 450 kilocalorieën per broodje lees ik op Google. Heb je toch alweer zo'n 20% van je dagelijkse hoeveelheid binnen. Lekker efficiënt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een lekker pecanbroodje weer. Burp. Weet niet of het de bedoeling is dat ik steeds een pecanbroodje koop bij het boodschappen doen. Misschien kan ik dan beter 's avonds of eind van de middag naar de winkel.
Volgens mij heb ik dat echt nog nooit gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
o fmlquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n 375 tot 450 kilocalorieën per broodje lees ik op Google. Heb je toch alweer zo'n 20% van je dagelijkse hoeveelheid binnen. Lekker efficiënt.
Gelukkig heb je nog even.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
Oh kut moet nog een nieuwe OVkaart. Anders kom ik nog niet in Woerden.
Ja hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |