Owh cool!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Vandaag ga ik een poging doen om te beginnen met deze:
[ link | afbeelding ]
Ik heb met mijn verjaardag zoveel LEGO gekregen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Owh cool!
Mijn haakpakket voor een kerstdorp haken komt zo meteen. Ik ga het grijs er uit halen en dan misschien vandaag nog wel even naar de wolwinkel voor een ander bijpassend kleurtje.
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Sowieso bios-updates zijn altijd spannend.
Bricked.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De laptop van mijn vader had een bios update, maar die bleef hangen op 100% bij de firmware.
🤔🤔🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn telefoon heeft ook een update.
Staat er "Er is een systeemupdate gedownload. Deze wordt nu geïnstalleerd wanneer het apparaat 's nachts niet wordt gebruikt."
Maar wordt ie nou "nu" geïnstalleerd, of "'s nachts"?
🤔
Of als ik mijn telefoon vannacht niet ga gebruiken , gaat ie de update dan nu installeren?quote:
Uhmquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of als ik mijn telefoon vannacht niet ga gebruiken , gaat ie de update dan nu installeren?
Dit doe ik echt te vaak en dat is zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga boodschappen doen met honger.
Rip portemonnee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga boodschappen doen met honger.
zoals het nu is ingesteld wordt deze aankomende nacht ingesteld als je er met je tengels afblijft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat er "Er is een systeemupdate gedownload. Deze wordt nu geïnstalleerd wanneer het apparaat 's nachts niet wordt gebruikt."
🤔
Cool!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Owh cool!
Mijn haakpakket voor een kerstdorp haken komt zo meteen. Ik ga het grijs er uit halen en dan misschien vandaag nog wel even naar de wolwinkel voor een ander bijpassend kleurtje.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
🤔
nur fur den kick fur den augenblickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |