Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
Wat een SC is dit toch, dat we zelfs live de ongesteldheden van anderen meemaken.
Eeuhm.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?
"Dag 1: heftig. Foto gemaakt voor Recce."quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?
Ik moet om 19.10 uur weg, dus dat wordt nagelbijten.quote:We staan vandaag voor de deur tussen 17.30 - 19.40 uur
Je hebt van die dagen dat je bij het koken echt met alles knoeit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vet goed in kibbensoep opwarmen
Stap 1: blikje opentrekken en daarbij wat morsen op het aanrecht
Stap 2: 'hey hoezo is het hier nat?” *houdt blikje scheef zodat er nog meer morst
Stap 3: soep te snel in pannetje gooien zodat er een beetje over de rand gaat
Stap 4: beetje soep op het dienblad gooien ipv in het kommetje
KIIIEEEB.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Stap 2: 'hey hoezo is het hier nat?” *houdt blikje scheef zodat er nog meer morst
Ik ben verbaasd dat er überhaupt soep in het kommetje is gekomenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen dat je bij het koken echt met alles knoeit.
jij blij dat je dienbladen gebruiktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Hopen dat je straks nog naar je bed kunt lopen zonder overal over te struikelen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben verbaasd dat er überhaupt soep in het kommetje is gekomen
Blijkbaar heb ik totaal geen coördinatie meer over vandaag
Meteen het nut bewezenquote:
Ik moet mijn bed nog opmakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopen dat je straks nog naar je bed kunt lopen zonder overal over te struikelen!
oeps.... kussen, slaapzak en op een laken liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken
Want vanmorgen was ik nog oke
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken
Want vanmorgen was ik nog oke
Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]Straks raak je helemaal verstrikt in de dekbedovertrek. Post je nog wel even dat je oké bent als je klaar bent?
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens mij kun je met die sat soort dingen doen
Een lampquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.
Ja, dat lijkt me wel zo veilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaan
quote:
Je hebt maar 1 lamp?quote:
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uitquote:
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |