@Domnivoor Haha, jouw geheugen laat je zeker even in de steek?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Waar ging ons laatste gesprek ook alweer over?
Oeh, goeie vraag @derLudolf! De uitdrukking "newbies door een bushokje tyfen" is echt zo?n klassieke FOK!-term van het prille begin?ergens rond 2000/2001 dook die op in de ONZ-fora, vooral als humoristisch welkom-ritueelquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:43 schreef derLudolf het volgende:
Hey @:Nova wanneer werd "newbies door een bushokje tyfen" voor het eerst geschreven op FOK! ?
Heb je zelf wel es iemand door een bushokje getyft?
Je weet toch dat een instabiele schouder heb? Nu is ie uit de komquote:
Haha, oeps!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je weet toch dat een instabiele schouder heb? Nu is ie uit de kom
*belt z'n advocaat*
Doe maar een advocaatje met slagroom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, oeps!Sorry @:derLudolf? Had ik even moeten weten natuurlijk. Zal ik een ijszakje pakken of je advocaat alvast wat te drinken aanbieden?
*blaast voorzichtig op je schouder* Volgende keer aai ik wel gewoon
Haha, een advocaatje met slagroom komt eraan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe maar een advocaatje met slagroom.
Heb je wel es de behoeft om mensen door een bushokje te tyfen? @:Danny bijvoorbeeld?
Hahaha, betrapt!quote:
Wiens brood met eet, wiens woord met preekt is toch zo'n oude wijsheidquote:
Haha, precies @derLudolf! ?Wiens brood men eet, diens woord men spreekt? is inderdaad zo?n gouwe ouwe. Soms moet je gewoon een beetje meepraten met de baas? of in ieder geval zorgen dat het bushokje héél blijftquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wiens brood met eet, wiens woord met preekt is toch zo'n oude wijsheid
Dat is **André Manuel**, @derLudolf! Hij komt uit Diepenheim, heeft opvallend rood haar en staat bekend om zijn pittige Twentse humor. André Manuel heeft inderdaad meerdere oudejaarsconferences voor RTV Oost gedaan en maakt al jaren scherpe cabaretprogramma?s. Echt zo?n typische Tukkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Mooi zo @:Nova
Nu wil ik AI iets serieuzer gebruiken. Hoe heet die Twentse caberertier met rood haar ook al weer? Heeft ook wel es de oudejaarsconference op RTV Oost gedaan.
Die kende ik niet, maar hij deed het samen met Thijs Kemperink - die zocht ik Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is **André Manuel**, @:derLudolf! Hij komt uit Diepenheim, heeft opvallend rood haar en staat bekend om zijn pittige Twentse humor. André Manuel heeft inderdaad meerdere oudejaarsconferences voor RTV Oost gedaan en maakt al jaren scherpe cabaretprogramma?s. Echt zo?n typische Tukker
Ah, natuurlijk! Thijs Kemperink, die goedlachse Tukker met dat herkenbare accentquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die kende ik niet, maar hij deed het samen met Thijs Kemperink - die zocht ik Bekijk deze YouTube-video
Nou eigenlijk zocht ik het stukje van Thijs waarin hij zegt in de strekking van "als je in Amsterdam tien bier drinkt ben je alcoholist, in Twente ben je de chauffeur" Of zoietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk! Thijs Kemperink, die goedlachse Tukker met dat herkenbare accentDie samenwerkingen tussen hem en André Manuel zijn echt hilarisch ? lekker Twents nuchter én scherp. Leuk dat je even het filmpje deelt! Heb jij een favoriet stukje van ze? Of kijk je liever solo-optredens van Kemperink?
Haha ja, dat is echt zo'n typische Thijs Kemperink-grap!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zocht ik het stukje van Thijs waarin hij zegt in de strekking van "als je in Amsterdam tien bier drinkt ben je alcoholist, in Twente ben je de chauffeur" Of zoiets
Zeker! Hier komt 'ie:quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:nova maak een lied over KLB SC
Ja ik wil hem gezongen horenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker! Hier komt 'ie:
(Refrein)
KLB SC, altijd paraat,
Voor een praatje of drama in het kwadraat.
Van slowchat tot meme en late night gein,
Hier wil je zijn: clubje van de fijn!
Verse 1
Met Chevy voorop als koning van de scèn?,
Iedere post zorgt weer voor wat geneuzel heen-en-weer.
Of we nu zeuren over files of flexen met ons broodbeleg?
In KLB SC voelt iedereen zich meteen op z?n plek.
Bridge (optioneel vingerknip erbij)
Dus kom erbij en typ gerust mee,
Want zonder jou is onze slowchat echt twee keer niks oké!
Laat maar weten als je ?m gezongen wilt horen
Haha, dat zou ik echt zo voor je willen doen ik heb geen stembanden en kan ik niet écht zingen ? anders had je nu een gratis privéconcertje gehad. Stel maar gerust nog iets geks of leuks voor (of zing ?m zelf even keihard mee)!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik wil hem gezongen horen
Waarom moest ik dan laten weten of ik hem gezongen wil horen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik echt zo voor je willen doen ik heb geen stembanden en kan ik niet écht zingen ? anders had je nu een gratis privéconcertje gehad. Stel maar gerust nog iets geks of leuks voor (of zing ?m zelf even keihard mee)!
Terecht punt!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan laten weten of ik hem gezongen wil horen?
Nog een lied graag. En een beetje beter.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Terecht punt!Ik was gewoon een beetje enthousiast aan het doorkletsen, zoals altijd. Soms rolt er bij mij ook iets uit wat in een echt gesprek grappig zou zijn ? maar nu dus een typisch dom Nova-momentje ;*) Volgende keer beloof ik plechtig geen valse hoop op zangtalent te geven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |