Niet allemaal. Jij?quote:
Oja, dat had ik dan wel weer af. Meer klusjes ontwijken en zo..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook het lekkerst gamen als ik veel huiswerk had.
Nee, wel een paar van die oudere.quote:
Huiswerk deed ik altijd pas op het allerallerlaatst. Of ik spaarde het op als er geen kans was op verrassingstoetsen.quote:[..]
Oja, dat had ik dan wel weer af. Meer klusjes ontwijken en zo..
presteren onder drukquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, wel een paar van die oudere.
[..]
Huiswerk deed ik altijd pas op het allerallerlaatst. Of ik spaarde het op als er geen kans was op verrassingstoetsen.
Alleen als je het met tegenzin doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Natgeregend
Wel weer gefietst. Moet ik dat nu dagelijks rapporteren @:dud0r?
ah, dan ga ik nog eens koffie makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer 23 uur. Ook maar eens gaan slapen.
knoeierd ben jequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef gianni61 het volgende:
koffie automaat ook even schoon gemaakt. dat had ik gisternacht ook al eens gedaan, maar blijkbaar is er vandaag een chocomel ontploffing geweest
quote:
die van mij ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega's zijn gewoon varkens
maar buiten dat zijn ze wel aardig hoor.quote:
bijna op de helftquote:
goed plan , ik ga ook.quote:
jep. tot nu toe valt het me nog best mee. ik had het zwaarder verwacht.quote:
jep 3 van de 5.quote:
Nee niet altijd. Ben wel een avond/nachtmens dat wel. Ik werk gewoon de hele week dus probeer dan wel de tijd een beetje in de gaten te houden, maar morgen wel vrij dus daarom ben ik nog laat wakker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 00:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep 3 van de 5.
al zie ik het nog wel gebeuren dat ze straks op de laatste dag nog voor meer gaan vragen.
jij bent altijd zo laat nog wakker?
ah lekker. ga je nog wat leuks doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet altijd. Ben wel een avond/nachtmens dat wel. Ik werk gewoon de hele week dus probeer dan wel de tijd een beetje in de gaten te houden, maar morgen wel vrij dus daarom ben ik nog laat wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |