Die mauwt ook veel..quote:
Maar is 'ie ook een monster?quote:
Daar kom je vaak pas achter als het te laat isquote:
Dinsdagavond, gemeenteraadsavond?quote:
Stuur je de notulen even door?quote:
We hebben een nieuwe voorzitter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vergadering om het vergaderen ?
Die maak ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur je de notulen even door?
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voel je de drang om bijvoorbeeld aarde, haar, steentjes en munten te eten? Dan heb je wellicht de eetstoornis pica.
altijd tijd voor lunchquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
nou, met enige vertraging, tijd voor de lunch
ik vind dit juist wél echt topquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe regenlaarzen
Mosgroene rok
Taupe trui
Legergroene jas
Niets matchte met elkaar en het silhouet was ook vreselijk.
Heerlijk
aw helaas niets wat ik doe dus we kunnen niet samen spelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste tijd niet veel eigenlijk. Ik volg een beetje wat er voor spellen zijn en speel ze vervolgens niet.Ik heb wel veel uren in Art of Rally, Eurotruck Simulator 2 en Flight Simulators zitten.
jij bouwt alleen transportbandjes en zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aw helaas niets wat ik doe dus we kunnen niet samen spelen
Wat speel jij dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aw helaas niets wat ik doe dus we kunnen niet samen spelen
haha nee ik ben alweer ff klaar met shapezquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bouwt alleen transportbandjes en zo?
Op dit moment management games. En dan vooral citybuilders en colonysim.quote:
Dan kan het ook een ambtenaar of extern adviseur zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |