Ets2 zou ik ook weer eens moeten oppakken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste tijd niet veel eigenlijk. Ik volg een beetje wat er voor spellen zijn en speel ze vervolgens niet.Ik heb wel veel uren in Art of Rally, Eurotruck Simulator 2 en Flight Simulators zitten.
Ik vind citybuilders en zo ook leuk, maar daar begin ik maar steeds niet aan. Ik moet meer gaan gamen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aw helaas niets wat ik doe dus we kunnen niet samen spelen
Oh leuk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op dit moment management games. En dan vooral citybuilders en colonysim.
Heb je Rimworld gespeeld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op dit moment management games. En dan vooral citybuilders en colonysim.
dat heb je snel gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haha nee ik ben alweer ff klaar met shapez
Ja, dat soort dingen moet je dagelijks rapporteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Natgeregend
Wel weer gefietst. Moet ik dat nu dagelijks rapporteren @:dud0r?
waarom begin je er niet aan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind citybuilders en zo ook leuk, maar daar begin ik maar steeds niet aan. Ik moet meer gaan gamen.
Dat is iets ingewikkelds. Waarschijnlijk zou ik direct gaan gamen als ik er eigenlijk geen tijd voor had.quote:
nee. Niet uitgespeeld, na 177 uur vond ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]Mensen steken daar duizenden uren in. Jij hebt het zeker uitgespeeld?
Ja, dat is ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is iets ingewikkelds. Waarschijnlijk zou ik direct gaan gamen als ik er eigenlijk geen tijd voor had.
Heb je ook al die Anno's gespeeld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee. Niet uitgespeeld, na 177 uur vond ik het wel genoeg.
Niet allemaal. Jij?quote:
Oja, dat had ik dan wel weer af. Meer klusjes ontwijken en zo..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook het lekkerst gamen als ik veel huiswerk had.
Nee, wel een paar van die oudere.quote:
Huiswerk deed ik altijd pas op het allerallerlaatst. Of ik spaarde het op als er geen kans was op verrassingstoetsen.quote:[..]
Oja, dat had ik dan wel weer af. Meer klusjes ontwijken en zo..
presteren onder drukquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, wel een paar van die oudere.
[..]
Huiswerk deed ik altijd pas op het allerallerlaatst. Of ik spaarde het op als er geen kans was op verrassingstoetsen.
Alleen als je het met tegenzin doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Natgeregend
Wel weer gefietst. Moet ik dat nu dagelijks rapporteren @:dud0r?
ah, dan ga ik nog eens koffie makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer 23 uur. Ook maar eens gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |