Of alle werklozen kunnen eindelijk eens aan het werk nondeju.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
En als alle buitenlanders het land uitgezet zijn, komen er nooit meer pakketjes.
Ah, je hebt al verenigde staten dus. Als je uit al die menu's gaat en rechtsonder op NLD NLD klikt, kun je dan niet NLD INTL kiezen?quote:
Bij mij staat Nederlands ook niet bij de toetsenborden onder Nederlands. Dat is normaal kennelijk. Maar je hebt wel het internationale toetsenbord geīnstalleerd, dus dat moet je gewoon kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
Hij is er echt niet.
Ik verzin het niet dat ik hem nergens kan verwijderen
jawel maar NLD NLD staat er dus ook en die komt dus elke keer terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt al verenigde staten dus. Als je uit al die menu's gaat en rechtsonder op NLD NLD klikt, kun je dan niet NLD INTL kiezen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Ik wil geen = als ik het vraagteken indruk
bij hem is het blijkbaar spontaan verdwenen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Misschien @:dr_flash even vragen, die kan alle pc probleempjes oplossen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die hoerenzooi had ik ook ineens.
Opeens was het weer weg ookZeker weer een gratis update van iets.
Ahhh, hij onthoudt het niet. Volgens mij onthoudt-ie het per applicatie of zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel maar NLD NLD staat er dus ook en die komt dus elke keer terug.
Dat is het probleem dat ik boven aan al schetste
ja na een paar dagen pas hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij hem is het blijkbaar spontaan verdwenen...
[..]
bij mij is het al een maand nu dat hij dwars zitquote:
ut is helaas in heel windows, of ik nu in kladblok, word Brave, Discord, Chrome of waar ook tik... een vraagteken blijft ineens een =quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahhh, hij onthoudt het niet. Volgens mij onthoudt-ie het per applicatie of zo.
Zoek eens in instellingen naar geavanceerde toestenbordinstellingen. Daar kun je een default keyboard kiezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut is helaas in heel windows, of ik nu in kladblok, word Brave, Discord, Chrome of waar ook tik... een vraagteken blijft ineens een =
Met spek?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoek eens in instellingen naar geavanceerde toestenbordinstellingen. Daar kun je een default keyboard kiezen.
in alle instellingen staat geen ander toetsenbord van NLD INTL... alleen rechts onder bij de tijd verzint windows 11 ineens NLD NLDquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoek eens in instellingen naar geavanceerde toestenbordinstellingen. Daar kun je een default keyboard kiezen.
daar staat alleen NLD INTL als optie.quote:
Ja, volgens mij krijg je die gratis bij de taal Nederlands of zo. Ik kan die ook niet verwijderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
in alle instellingen staat geen ander toetsenbord van NLD INTL... alleen rechts onder bij de tijd verzint windows 11 ineens NLD NLD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |