Volgens mij kan ik me vaag herinneren dat-ie bij mij ook opeens op NLD NL stond bij mij een paar weken geleden. Misschien bij een update of zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.
ik krijg het niet wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die hoerenzooi had ik ook ineens.
Opeens was het weer weg ookZeker weer een gratis update van iets.
Dta wordt de andere tekens uit je hoofd lerenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama de tompoucebollen schijnen terug te zijn.
Ik ga ook voor een tweede pakket doneren ipv een kindle verlotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je van je geld afmoet, zou ik zeggen doe mee aan de kerstpakketten actie in FHF![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een tweede pakket doneren ipv een kindle verloten
Ze zijn wel duurder dan van de zomer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]Weet niet zo goed of ik ze echt moet hebben.
Ohquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel duurder dan van de zomer.
ja ik zit te denken... anders opnieuw installeren en dan alles engels zetten, geen Nederlands meer. Eigenlijk ken ik alle engelse pc termen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dta wordt de andere tekens uit je hoofd leren![]()
Ik typ engels (alsof het toetsenbord engels is) op een zwitsers toetsenbord, dan moet je ook blind alle tekens kunnen typen
Je hoeft echt niet opnieuw te installeren hoor. Gewoon in de settings regelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zit te denken... anders opnieuw installeren en dan alles engels zetten, geen Nederlands meer. Eigenlijk ken ik alle engelse pc termen wel
Ja kan toch niet zo zijn dat er een hele nieuwe installatie voor nodig is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet opnieuw te installeren hoor. Gewoon in de settings regelen.
ja en nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Op NLD NLD klikken rechtsonder en daar op iets van 'meer toetsenbordinstellingen'?
Over een tijdje doen ze 'deze week'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
PostNL heeft het opgegeven om tijden te geven en zegt nu gewoon 'vandaag'.
Bij de taal Nederlands op die drie puntjes klikken, daar op iets van taalopties en daar onderaan staat als het goed is toetsenborden. Daar kun je toetsenborden verwijderen of toevoegen.quote:
En als de integratie van de noord-afrikaanse cultuur compleet is: "Deze week o.i.d., we zien wel wanneer we er zin in hebben. Maar als je Mo 30 euro tikkied komt ie vandaag nog in de auto van z'n oom of buurman".quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de taal Nederlands op die drie puntjes klikken, daar op iets van taalopties en daar onderaan staat als het goed is toetsenborden. Daar kun je toetsenborden verwijderen of toevoegen.
En als alle buitenlanders het land uitgezet zijn, komen er nooit meer pakketjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als de integratie van de noord-afrikaanse cultuur compleet is: "Deze week o.i.d., we zien wel wanneer we er zin in hebben. Maar als je Mo 30 euro tikkied komt ie vandaag nog in de auto van z'n oom of buurman".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |