dat wist ik er voor al.... Jochempjequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook lastig om niet te weten met die kat.
Maar nu weet je het dus.
Praat je nou over iemand anders dan je HONTOSAURIËR?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft autisme, maar volgens mij ook nooit door zijn ouders/omgeving bijgestuurd over wat je niet moet doen
Ja, mijn hond heeft geen autisme. Misschien wel ADHDquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat je nou over iemand anders dan je HONTOSAURIËR?
En er is daar ook niemand die er wat van zegt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft autisme, maar volgens mij ook nooit door zijn ouders/omgeving bijgestuurd over wat je niet moet doen
Men probeert, maar men doet dat weer zo subtiel dat het bij hem niet binnenkomt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En er is daar ook niemand die er wat van zegt?
En z'n leidinggevende? Een "joe, we hebben geprobeerd het subtiel aan te geven, maar het valt op dovemansoren, doe jij je werk maar"quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Men probeert, maar men doet dat weer zo subtiel dat het bij hem niet binnenkomt.
Ik zal al tegen iemand anders, waarbij het niet altijd even leuke opmerkingen naar maakt: gewoon direct zeggen dat dit ongepast gedrag is en dat dit niet is hoe je op een normale manier met collega's praat.
Het is namelijk ook nog zijn eerste grote mensen baan
Als we last van hem hadden moesten we maar ergens anders gaan zitten. Waren de woorden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En z'n leidinggevende? Een "joe, we hebben geprobeerd het subtiel aan te geven, maar het valt op dovemansoren, doe jij je werk maar"
Op het lab alleen maar mensen met autisme en adhd zo ongeveer (of zo leek het), maar nog redelijk normaal gedrag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Aanpassingen omdat autist, tot op zekere hoogte. De rest hoeft niet te lijden onder zijn schimmelpoten.
Ik snap je idioten-opmerking.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als we last van hem hadden moesten we maar ergens anders gaan zitten. Waren de woorden.
Maar hij heeft ook een tijdelijk contract en het is ook gewoon niet zijn passende werkomgeving.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en ik moet echt nieuwe schoenen bestellen, maarja welke
Kaplaarzenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en ik moet echt nieuwe schoenen bestellen, maarja welke
Als je mij in sneakers ziet dan is het einde van de wereld nabij denk ikquote:
Ik heb een extra paar nodig ja. Ik liep vandaag rond in de mooie blauwe dunlop laarzen a la Ma Flodder (waar stijlicoon btw)quote:
Rubberen kaplaarzen?quote:
Oeh, nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een extra paar nodig ja. Ik liep vandaag rond in de mooie blauwe dunlop laarzen a la Ma Flodder (waar stijlicoon btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |