ik zie de naald idd wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Had ergens gister ook al een foto gepost
Met andere lichtval kan ik dus ook net aan "KUNST ALKMAAR" lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie de naald idd wel.
Goed dat ik lenzen in heb gedaan
die heeft tijd te veelquote:
Zal wel rustig zijn in de winkelquote:
ik heb even op de website gekeken, maar 80 euro bestellen voor je gratis bezorging krijgt is een afknapperquote:
Zit je zo aan als je garen besteldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even op de website gekeken, maar 80 euro bestellen voor je gratis bezorging krijgt is een afknapper
valt wel op he dat ik niet bei haak punnik oidquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je zo aan als je garen besteld
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even op de website gekeken, maar 80 euro bestellen voor je gratis bezorging krijgt is een afknapper
Daar zit je zo aan met garen iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je zo aan als je garen besteld
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Daar zit je zo aan met garen idd
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op he dat ik niet bei haak punnik oid
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die niet voordat hij naar werk gaat een check doet of het verstandig is dat hij naar werk gaat.
Zo kwam hij vandaag naar werk terwijl hij constant aan het niezen en hoesten was, en kwam hij eerder al naar werk met voetschimmel en pus terwijl hij zonder sokken rondliep en zijn voet ook op tafel legde enzo.
Zal morgen wel anders zijn.quote:
Ewquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die niet voordat hij naar werk gaat een check doet of het verstandig is dat hij naar werk gaat.
Zo kwam hij vandaag naar werk terwijl hij constant aan het niezen en hoesten was, en kwam hij eerder al naar werk met voetschimmel en pus terwijl hij zonder sokken rondliep en zijn voet ook op tafel legde enzo.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
woensdag gehaktdagquote:
Oefquote:
Nee, dan is Alkmaar vrij.quote:
Alkmaars Ontzetquote:
Da's ook lastig om niet te weten met die kat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
ik doe alleen aan gronings ontzet (bommen berend) en weet wanneer leids ontzet is... Alkmaar en andere durpkes geen idee van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |