Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Si, wil je nog PM/DM als geheugensteun?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
POPPETJES!
Willen jullie nog mee met de meet, kunnen jullie dat dan doorgeven deze week?
De twee data met de meeste stemmen zijn 21 en 28 februari.
Als je van je geld afmoet, zou ik zeggen doe mee aan de kerstpakketten actie in FHFquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:30 schreef WrappedEuphoria het volgende: Maar, gezien CL tevreden is met haar huidige wil ik er wel 1 verloten. Stuur maar een DM bij belangstelling en dan pick ik er wel random iemand uit.
Nee hoor, zoveel dm's krijg ik niet dus dat is makkelijk terug te vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Si, wil je nog PM/DM als geheugensteun?
Ik heb net ook een glas T op het onderzettertje op het dienblaadje op de tafel geZquote:
Iets in een kastje oid?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Nou ik denk dat ik spoken hoor want ik heb nog steeds niet gevonden wat er omgeflikkerd moet zijn.
Het moet iets zijn waar de kat bij kon.quote:
Iets op de gang?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Oh kom Hedwig ineens op de gang tegen. Miauwt ook niet even dat ze daar zat opgesloten.
[..]
Het moet iets zijn waar de kat bij kon.
Doe ik alquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je van je geld afmoet, zou ik zeggen doe mee aan de kerstpakketten actie in FHF![]()
Wat is dat nou weer voor onzin=quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Ik wil geen = als ik het vraagteken indruk
ja vreemd he dat ik niet de behoefte heb om het = te tikken als ik iets wil vragen =quote:
Misschien heb je op de windowstoets + spatiebalk gedrukt per ongeluk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Ik wil geen = als ik het vraagteken indruk
Of ctrl + shift doet dat volgens mij ook. Heb dat heel vaak, dat ik per ongeluk zo van taal wissel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je op de windowstoets + spatiebalk gedrukt per ongeluk?
Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je op de windowstoets + spatiebalk gedrukt per ongeluk?
ctrl shift is idd denk ik de oorzaak. maar dan nog... zoals ik al zei... ik wil NLD NLD niet als optie hebben. heb hem ook nooit zelf ingesteldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ctrl + shift doet dat volgens mij ook. Heb dat heel vaak, dat ik per ongeluk zo van taal wissel.
die hoerenzooi had ik ook ineens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.
Oh, die werkt bij mij niet. Die heb ik misschien lang geleden een keer uitgezet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ctrl + shift doet dat volgens mij ook. Heb dat heel vaak, dat ik per ongeluk zo van taal wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |