10 liter, boven op wat er in je auto past ( https://commission.europa(...)itcase-2025-07-22_nl )quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ging wel eens naar Duitsland voor Boodschappen ed. Dan nam ik 1 groot krat mee, waar 3 20 liter jerrycans inpassen. Was dan voor mijn vader die alleen euro 98 wil.
Voordeel van zo'n krat is dat het niet omdonderd.
Maar volgens mij mocht je max 100 liter vervoeren zonder vergunning
Beetje raar verhaal ja. Dus 230 liter is dan gedoogd ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:02 schreef Moonversion het volgende:
[..]
10 liter, boven op wat er in je auto past ( https://commission.europa(...)itcase-2025-07-22_nl )
volgens den internet krijg je pas vanaf 240 liter een boete
Ben je dan niet net zo’n armoedzaaier?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou trouwens niet weten waarom je voor lul zou staan.
Omdat je wat goedkopers haalt in een ander land?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:24 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ben je dan niet net zo’n armoedzaaier?
Nee natuurlijk niet. Dat is veel te ver rijden, en de benzine is hier goedkoper dan in België.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef hoechst het volgende:
Als jij in België tankt en ik neem aan dat bijna iedereen dat doet met een benzine auto.
Nou, dat kost me bijna een dag aan heen en weer rijden en het grootste deel van een tank benzine van 70(?) euro (als ik op benzine zou rijden). En om een dag snelweg met file rijden nu een leuke bezigheid te noemen.... Duitsland is al niks dichterbij maar wel wat sneller bereikbaar. Leuk voor mensen in de grensstreek dus. Je weet wel, dat volk wat zich altijd achtergesteld voelt bij de randstad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef hoechst het volgende:
Dat is een besparing van bijna 70 euro. Best wel slim.
Ik woon nogal aan de grens dus hopen Nederlanders die hier komen tanken. We zijn het gewoon dat er in de kofferbak nog jerrycans gevuld worden. Dus zo hard sta je niet voor lul hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:24 schreef hoechst het volgende:
[..]
Daarom tank ik ook liever na mijn avonddienst…. Geen file met ongeduldige mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik woon nogal aan de grens dus hopen Nederlanders die hier komen tanken. We zijn het gewoon dat er in de kofferbak nog jerrycans gevuld worden. Dus zo hard sta je niet voor lul hoor![]()
(Alleen erg vervelend als ik geen tijd heb en daar op moet wachten)
Ik snap dat nooit zo, die mensen die neerkijken op anderen omdat ze geen geld willen verspillen. Het zijn dezelfde lui die 200 euro betalen voor een poloshirt en dan neerkijken op mensen die voor die prijs er liever vijf halen bij de H&M.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:24 schreef hoechst het volgende:
[..]
Het scheelt 40 cent per liter… dus dat is 80 euro met 200 liter.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:44 schreef raptorix het volgende:
Met 200 liter aan benzine gaan rijden in Plastic tankjes klinkt inderdaad als een geweldig plan.
En dat voor 50 euro![]()
Neem dan een fucking krantenwijk.
Als de elektriciteit in België significant goedkoper zou zijn, zou je dan met een kensergrote batterij wel een ritje maken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb geen tijd voor die onzin. Eerst benzine oprijden om vervolgens daar te tanken voor een paar euro’s minder. Overigens mag je ook maar een X aantal liters vervoeren.
Wij hebben twee volledig elektrische auto’s en 1 op benzine. Ik pieker er niet over om ergens benzine te gaan vullen in jerrycans, en ja.. ik vind het ook nog armoedig staan.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:44 schreef raptorix het volgende:
Met 200 liter aan benzine gaan rijden in Plastic tankjes klinkt inderdaad als een geweldig plan.
En dat voor 50 euro![]()
Neem dan een fucking krantenwijk.
'quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef C
6
[..]
Het scheelt 40 cent per liter… dus dat is 80 euro met 200 liter.
En ja dat tikt wel hard aan als je 60L per week nodig hebt
[/quote]
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2745639/1/999#p219008142]maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het scheelt 40 cent per liter… dus dat is 80 euro met 200 liter.
En ja dat tikt wel hard aan als je 60L per week nodig hebt
Niet iedereen zit werkloos thuisquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
'
60 l per week? Heb je soms een aluminium smelterij?
Is toch niet heel gek. Ik jank er ook makkelijk een volle tank door per week.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
'
60 l per week? Heb je soms een aluminium smelterij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |