Weet je niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zoeken vooralsnog geen dader.
De vader van het kind dat samen met de moeder dood werd gevonden is op dit moment „zeker geen verdachte”, aldus een politiewoordvoerder. De politie heeft hem gehoord als getuige, „net als veel familie, kennissen en buurtbewoners”. Er zit niemand vast.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Weet je niet.
Tot nu toe is het speculaas van buren, de politie heeft niks bevestigd
+ 'geen dader in beeld hebben' wil niet zeggen dat ze er niet naar zoeken. Bijna overal wordt gezegd dat ze meerdere scenario's open houden. Uiteraard is er altijd speculaas, maar daaruit 'blijkt' vooralsnog inderdaad niets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Weet je niet.
Tot nu toe is het speculaas van buren, de politie heeft niks bevestigd
Dat zegt nog niks. Alsof dat de enige persoon is die de vrouw kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De vader van het kind dat samen met de moeder dood werd gevonden is op dit moment „zeker geen verdachte”, aldus een politiewoordvoerder. De politie heeft hem gehoord als getuige, „net als veel familie, kennissen en buurtbewoners”. Er zit niemand vast.
https://www.telegraaf.nl/(...)blijft/95599229.html
Hoezo? We weten niks over deze mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Blijkbaar kunnen mensen het beter handelen als het een vrouw is die haar eigen kind[eren] ombrengt, alsof zij ook een soort van slachtoffer is.
Gek hoe dat werkt..
Internet is groter dan FOK! alleen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoezo? We weten niks over deze mensen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Blijkbaar kunnen mensen het beter handelen als het een vrouw is die haar eigen kind[eren] ombrengt, alsof zij ook een soort van slachtoffer is.
Gek hoe dat werkt..
Heel vaak komt het maar weinig in het nieuws. Laatst is in Amsterdam geloof ik ook een jongen door zijn vader gedood die daarna zichzelf doodde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Internet is groter dan FOK! alleen.![]()
Maar nu je er toch bent; ook hier zullen de reacties heel anders zijn dan wanneer het weer eens een man was zijn kind de dood heeft ingejaagd en daarna zichzelf.
Ja dat zei je alquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Vader niet verdacht van ombrengen vrouw en meisje in Terneuzen, politie onderzoekt meerdere scenario’s
De vader van het in Terneuzen omgekomen meisje (5) en haar moeder (29) is op dit moment ‘zeker geen verdachte’, meldt de politie. De moeder en het kind werden maandag dood aangetroffen in de woning. Ze zijn door geweld om het leven gekomen. De politie houdt rekening met ‘meerdere scenario’s’.
Een van de scenario’s die wordt onderzocht is dat de moeder haar dochter van het leven beroofde en daarna zichzelf. De andere scenario’s wil de politie omwille van het onderzoek niet delen.
De vader van het meisje is maandag door de politie gehoord, maar er zijn momenteel geen aanwijzingen dat hij verdachte is in de zaak.
Ik vind het eerlijk gezegd NOG erger dan een vader die dit doet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Gek hoe dat werkt..
Ik maak geen onderscheid maar ik snap je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd NOG erger dan een vader die dit doet...
Ik ergens ook wel ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je het heel 'antropologisch' wil beschouwen: een vader deelt een halve cel met het kind en is eigenlijk een massa verwekker (miljarden zaadcellen in een mannenleven). Hij 'moet' ook niet bij het kind blijven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid maar ik snap je.
Of een heel twisted of mentaal zieke geest. Want je kind doden doe je niet zomaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je het heel 'antropologisch' wil beschouwen: een vader deelt een halve cel met het kind en is eigenlijk een massa verwekker (miljarden zaadcellen in een mannenleven). Hij 'moet' ook niet bij het kind blijven.
Een moeder wordt geboren met haar eicellen, bouwt het volledige kind met haar lichaam, zet het met veel moeite op de wereld en zal het weer voeden met haar eigen lichaam , beschermen, groot brengen. Daar hoort een onvoorwaardelijke liefde te zitten en een totale opoffering.
Hoogverraad dus...
Ze had ook niet bij haar kind hoeven te blijven. Ze had de hand aan zichzelf kunnen slaan en haar kind kunnen laten leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je het heel 'antropologisch' wil beschouwen: een vader deelt een halve cel met het kind en is eigenlijk een massa verwekker (miljarden zaadcellen in een mannenleven). Hij 'moet' ook niet bij het kind blijven.
Een moeder wordt geboren met haar eicellen, bouwt het volledige kind met haar lichaam, zet het met veel moeite op de wereld en zal het weer voeden met haar eigen lichaam , beschermen, groot brengen. Daar hoort een onvoorwaardelijke liefde te zitten en een totale opoffering.
Hoogverraad dus...
Ik zat er nog over na te denken en je hebt gelijk. Het is ook erger, door oa de redenen die je hier beschrijft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoogverraad dus...
Fijn voor die mensen die je daar in het raam kan zien staan…quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
’Wat moet er in haar hoofd zijn omgegaan?’
Ik absoluut ook, haast onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen enkele kindermoordenaar is in mijn ogen een slachtoffer en zeker niet als het je eigen kind is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zat er nog over na te denken en je hebt gelijk. Het is ook erger, door oa de redenen die je hier beschrijft.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat wanneer het een moeder betreft die haar eigen kind vermoordt, [want dat is het net zo goed als dat een vader deze daad zou hebben verricht] ik in haar nooit als een slachtoffer kan/zal zien.
Sommig media beschrijven haar ook als één van de slachtoffers. De buurt gaat deze moordenares ook missen. Ik vind dat gek, dat mensen ineens zoveel milder reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |