Zeg dat maar tegen @Netsplitter die was mij te vlug af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wel met jou als TS, hoef ik je posts niet steeds te zoeken
ja van die rare forum admins...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen @:netsplitter die was mij te vlug af.
doe je het kaartje wel in braille?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nou durf ik nieteen's meer flauwe grapjes te maken
Geef me je adres ajb om een kaartje te sturen?
Ik wilde een ooglapje haken.quote:
Ja jouw schuld @Niznoquote:
Flauwe grappen mogen gewoon hoor. Ik deel zelf ook altijd uit, dat moet ik ook maar incasseren nu.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:07 schreef yvonne het volgende:
Haken dat is wel slim.quote:
Wat doet die apostrof daarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:07 schreef yvonne het volgende:
Omdat ze geen grappen durfde te maken deed ze gewoon een ' er inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doet die apostrof daar
Dankje! Wordt zeer gewaardeerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:16 schreef OllieA het volgende:
Bij deze wil ik vosssinnetje veel kracht toewensen.
Het is nogal wat om je geliefde te zien lijden en zelf eigenlijk machteloos te zijn. Wat kan je doen… troosten, je vent vasthouden, zelf proberen vrolijk en optimistisch te blijven…
Dat is best heel zwaar, dus ik wens jullie heel veel sterkte samen!
Ik vind dit lijden behoorlijk dicht op wat ik vrees lijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
Kijk het eerst maar eens rustig aan (dit was niet eens bewust...) waar het allemaal heen gaat. Misschien valt het mee.
Bedenk: "een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"
Nee juist minder sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:21 schreef iteejer het volgende:
Echt wel ff schrikken dit zeg... heel veel sterkte!
Dat is dan iig iets positiefsquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee juist minder sterkte!![]()
Ze hebben meteen mijn ooglens ook vervangen, dus ik zit nu rondom 0 ipv -6.
OT: Dankje. Nog steeds geschrokken. Morgen op controle. Mocht het topic voor die tijd vol zijn dan verzoek aan iedereen om mij het volgende deel te laten openen. Of dat nog voor morgen lukt weet ik niet, maar dit is far from over. Dus we gaan in deel 3 verder.
Oh dus die staar is alvast geregeld!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee juist minder sterkte!![]()
Ze hebben meteen mijn ooglens ook vervangen, dus ik zit nu rondom 0 ipv -6.
OT: Dankje. Nog steeds geschrokken. Morgen op controle. Mocht het topic voor die tijd vol zijn dan verzoek aan iedereen om mij het volgende deel te laten openen. Of dat nog voor morgen lukt weet ik niet, maar dit is far from over. Dus we gaan in deel 3 verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |