rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En heb keelpijn, ook niet zo best.
Woah!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grote kans dat er ergens op de wereld vandaag iemand jarig is.
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Uhu. Meestal begint het bij mij met keelpijn en volgt daarna de echte ellende... Maar hopen dat het deze keer goed gaat.quote:
Oh ik wou net vragen hoe het met je gaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
RIP onsquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
mag niet van @Haags en @Nattekatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi vriendje.
Waarom doe je dat dan niet?
wanneer is de uitvaartquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu. Meestal begint het bij mij met keelpijn en volgt daarna de echte ellende... Maar hopen dat het deze keer goed gaat.
en jij luistert naar ze?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mag niet van @:haags en @:nattekat
Vertelquote:
En sliertjes?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik wou net vragen hoe het met je gaat
Moet ik al een plekje reserveren in mijn agenda voor de uitvaart?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Niet zo goed helaas. Maar kan morgen ook zomaar weer over zijn, ga het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |