Of wel, maar dan zijn er andere problemen dan een verstoorde nachtrustquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat voelt wel een beetje raar.
Gelukkig is er morgen geen luchtalarm wekker
ditquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je er niet zelf een dikker verbandje om wikkelen?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 voordeelOh zo.. denk al huh kan hem nog steeds opvangen hoor met rechts maar dat bedoelde je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo.. denk al huh kan hem nog steeds opvangen hoor met rechts maar dat bedoelde je niet.
Na dat is niet echt de bedoeling. Ik moet gewoon beetje opletten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je er niet zelf een dikker verbandje om wikkelen?
Oh, okequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dat is niet echt de bedoeling. Ik moet gewoon beetje opletten.
Die beste man had het zelfs over een pleister maar dat vond ik wel een beetje snel.quote:
Medici hebben tegenwoordig altijd haastquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die beste man had het zelfs over een pleister maar dat vond ik wel een beetje snel.
@Koen66 die de brug weer eens vergeetquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik ben die films van de TT met mijn zoon aan het bekijken. Wat is hier het final destination momentje???![]()
![]()
@CherryLips vandaag in de Efteling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik ben die films van de TT met mijn zoon aan het bekijken. Wat is hier het final destination momentje???![]()
![]()
Hoe vergeet je nou een brug?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Koen66 die de brug weer eens vergeet
Dodelijk zon parkquote:
Wereld vol Wonden.quote:
Goed zo. Zoals het hoortquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Weer gefietst @:dud0r
En daarvoor een training waar ik totaal in afgemaakt ben. M'n trainer heeft er echt zin in
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefdquote:
poeh, dan leef ik heel veel dagen niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd
En volgens mij ging dat niet zo goed afgelopen week door de regen
Lolquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh, dan leef ik heel veel dagen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |