Etto Kroketto!quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie
essie de booooooooooooooostijgerin
Vraag me af en toe wel af wat hij op heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow als ik af en toe meelees in NWS snap ik wel dat je daar tegen bans oploopt @:ettovanbelgie
Als die hier post of in NWS?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me af en toe wel af wat hij op heeft.
Toen was ik 3quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik heb vandaag wat garen uitgezocht dat ik van mijn oma heb meegekregen.
In 1 van de wikkels zat een bonnetje verstopt
16 augustus 1984
Toen moest essie nog worden geboren (ik ookquote:
ik ookquote:
Mijn ouders waren denk ik nog niet samenquote:
Dat is mijn verjaardagquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
Lol
16 augustus 1984
in 1984 deed ik al HAVO examenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders waren denk ik nog niet samen
De mijne wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders waren denk ik nog niet samen
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
Lol
16 augustus 1984
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is mijn verjaardag
Toen werd ik 2
Ik was nog niet geboren. Misschien net in productie genomen.quote:
Ga ik tijdens de Winter Efteling uitproberenquote:
liever dat dan meegaan in die schijthypocrisie.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow als ik af en toe meelees in NWS snap ik wel dat je daar tegen bans oploopt @:ettovanbelgie
True truequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
liever dat dan meegaan in die schijthypocrisie.
Dat is wel altijd een succes hequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het is alweer tien uur geweest.
Ik wilde vandaag vroeger naar bed gaan.
morgen een betere dagquote:
had je je testament al klaar?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik grotendeels van de buikgriep af ben die ik sinds donderdag had
Morgen weer werkenquote:
ik zit op 1/3 van de werknachtquote:
Ja als morgen iedereen er uit moet om te gaan werken kun jij lekker naar huisquote:
Gewoon laten pleuren dat dingquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
Auw. Misschien had ik mijn telefoon moeten opvangen met links.
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
Auw. Misschien had ik mijn telefoon moeten opvangen met links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat doe ik gewoon uit reflex. Ik heb dat ook een keer gedaan toen die middelvinger. helemaal ontstoken was en toen dacht ik echt dat ik knock out ging van de pijn.quote:
ja, dat voelt wel een beetje raar.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als morgen iedereen er uit moet om te gaan werken kun jij lekker naar huis
1 voordeelquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik gewoon uit reflex. Ik heb dat ook een keer gedaan toen die middelvinger. helemaal ontstoken was en toen dacht ik echt dat ik knock out ging van de pijn.Ik leer nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Nou gisteravond lukte het niet (leek vast te zitten) maar toen droomde ik vannacht dat het ineens er af was gevallen en toen ik het er vanochtend probeerde af te halen was het er al af voordat ik het door had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het enige nadeel is dat ik nu echt wel op moet letten want ik voel alles wat ik nu aanraak en stoot. Heb er natuurlijk wel een dun verbandje weer omheen maar dat beschermt niet echt eigenlijk.
Your beauty never ever scared me.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat voelt wel een beetje raar.
Gelukkig is er morgen geen luchtalarm wekker
quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 voordeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kun je er niet zelf een dikker verbandje om wikkelen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou gisteravond lukte het niet (leek vast te zitten) maar toen droomde ik vannacht dat het ineens er af was gevallen en toen ik het er vanochtend probeerde af te halen was het er al af voordat ik het door had.
Ja het enige nadeel is dat ik nu echt wel op moet letten want ik voel alles wat ik nu aanraak en stoot. Heb er natuurlijk wel een dun verbandje weer omheen maar dat beschermt niet echt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |