Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Welk legosetje is het nu uiteindelijk geworden??quote:
Daarom hoort hij hier dan ook thuisquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Ik vind je echt een lieverd maar ik vind je wel een beetje vreemd af en toe.
Ik ga morgen beginnen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welk legosetje is het nu uiteindelijk geworden??
Ik heb hier niet per se altijd de beste foto's gepostquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle foto’s van Sacha gebruiken
Waarom niet?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier niet per se altijd de beste foto's gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |