Nog nooit van gehoord, maar ik ga eens kijken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef Horzula het volgende:
Geen verstand van maar ik heb weleens lang geleden een aflevering van Oprah gezien (dacht ik) waar ze vormcorrigerende kleding aan hadden van het merk Spanx@.
Zouden die hebben wat je zoekt?
Ja, dat is een goede tip, maar ik kom al gauw uit op jurken die los om je lichaam hangen met weinig pasvorm. Dat is iets wat ik persoonlijk niet zo mooi vind.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:28 schreef Lienekien het volgende:
Het is ook een optie om eens opnieuw te kijken welk model jurk goed past bij je huidige lichaam.
Het kan nog steeds wel een flatterend model zijn, het hoeft niet per definitie een ‘tent’ te zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede tip, maar ik kom al gauw uit op jurken die los om je lichaam hangen met weinig pasvorm. Dat is iets wat ik persoonlijk niet zo mooi vind.
Kende het alleen van toen op tv. Ken ook niemand die het draagt. Maar weet wel dat het bestaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar ik ga eens kijken!
Ik ga het eerst eens proberen met een ietwat strakke oma onderbroek, misschien gaat dat al wat helpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kan nog steeds wel een flatterend model zijn, het hoeft niet per definitie een ‘tent’ te zijn.
Ik ben benieuwd wat je vindt van het corrigerend ondergoed. Ik heb me er wel eens in ingesnoerd voor een bruiloft, maar ik vind het een hel om te dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |