quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
User @:rambodirk deelt lichtelijk geïrriteerd een kleine doch ferme tik uit in het Vloet topic.
Die plankjes vastkitten kan je zelf ook. Ik geloof in je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee.
[ afbeelding ]
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kon je je vorige niet meer claimen?
Je kan trappen tegenwoordig ook laten wrappen....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde mijn huidige trap laten renoveren hé @:Pisces29
Met van die nette platen + ledverlichting eronder. Die gast vroeg 7500 euro.![]()
Werkt hij steeds aan een stukadoor of neemt hij ook wel pauze?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.
@:GGMM
@:frozen-assassin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle 1572 2/6
⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Zelfs @Mexicanobakker zou deze niet maken. Schaam je kapot.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 04:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werkt hij steeds aan een stukadoor of neemt hij ook wel pauze?
Ha René. Gaat goed hier. Daar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo, leuk dat je er bent
Hoe gaat het?
Hallonlo.quote:
Fokken via je telefoon.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hal
[..]
Hallonlo.
Ik wilde mijn goedemorgen gifje plaatsen hier, maar geen idee hoe dat werkt via mijn telefoon.
Ik bedankte je uitgebreid voor jouw lieve warme woorden en dat ik me hierdoor erg welkom voelde na een ZEER ZEER onterechte ban.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Quote van @:de_boswachter verwijderd in NWS
Zal 'm vast wel weer een note hebben opgeleverd.
Als ik die vent zie denk ik aan Dan Dority van Deadwoodquote:
Wat vind jij van mensen die fokken op hun mobiele telefoon?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedankte je uitgebreid voor jouw lieve warme woorden en dat ik me hierdoor erg welkom voelde na een ZEER ZEER onterechte ban.
Schijnbaar is dit tegenwoordig al voer om me straks een ban van een maand te kunnen aansmeren
Gelukkig hebben we deze machtig mooie SC in VBL waar dit soort absurde dictoriale praktijken niet voorkomen.
Moeten hun weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die fokken op hun mobiele telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |